29 Apr '17, 12am

“Jual Dadah Untuk Biaya Rawat Kanser Ibu” https://t.co/FiiSvMAsy1

Memang nk bayo utang kos rawatan mak tp bukan itu caranya kn malaysia nie de baitulmal badan ngo lagi klo ko ni artis kn ada persatuan seniman malaysia x kn la dia org semua nie x ley bantu klo ko g ngadap sultan pon insyallah akn bantu ko bukan org x knl arwah mak ko. Jual dadah bukan jln penyesaian nye . Ye mmg betol jual dadah cepat dpt keuntungan nya tp ko pon cepat dpt akibatnya. Dulu kes ko psl ko ada makmal buat dadah tp x kn la ko nie bodoh sgt nk g anto klo ko tukang buat dadah yg ko g anto tu buat ape bukan kerja ko la nk g anto smpai seberang dah la indonesia tu tgh bantras dadah abis abisan jokowi tu anti dadah lg satu sne pye hukuman mati bukan tali gantung bang sne tembak tau. Aku harap ko selamat kat sne. Aku harap dlm keluarga aku x de la yg terjebak mcm nie. Insyallah setiap masalah ada penyelesaian nye cuma dtg cepat atau lambat jek yg penting yakin denga...

Full article: https://www.rotikaya.com/jual-dadah-untuk-biaya-rawat-kan...

Tweets

“Jual Dadah Untuk Biaya Rawat Kanser Ibu” https://t.co/bQjgZVYKNn

“Jual Dadah Untuk Biaya Rawat Kanser Ibu” https...

rotikaya.com 27 Apr '17, 11am

Berita INTERAKSI: 296,340 Tweet “Jual Dadah Untuk Biaya Rawat Kanser Ibu” Oleh RTKY Staff pada 27 April 2017, 7:04PM Jual ...

BENJY AKUI JUAL DADAH UNTUK BIAYA RAWATAN KANSE...

myartis.com 28 Apr '17, 12am

Sedia sedia maklum bahawa Benjy atau nama sebenarnya Khaeryll Benjamin Ibrahim baru-baru ini ditangkap oleh pihak polis In...

Benjy Akui Mula Jual Dadah Untuk Biayai Rawatan Kanser Ibu

Benjy Akui Mula Jual Dadah Untuk Biayai Rawatan...

beautifulnara.com 27 Apr '17, 4pm

Umum mengetahui pelakon Benjy baru-baru ini ditangkap oleh pihak polis Indonesia atas dakwaan menyorokkan dadah jenis syab...

“Kena Cari Rakan Bantu Untuk Istiqamah” https:/...

rotikaya.com 29 Apr '17, 12am

Org mukmin ni ibarat seekor kambing. Bila berkumpulan (berjamaah) mrk akan kuat dan selamat. Bila seekor mudah laa dibaham...

@AminNurazmi Hai, maaf ats info yg di berikan, ...

myrapid.com.my 04 May '17, 1pm

Who We Are What We Do Rapid Rail Sdn Bhd Rapid Bus Sdn Bhd Prasarana Integrated Management & Engineering Services Sdn Bhd ...

“Belum Terbuka Hati Untuk Kahwin Lagi” |

rotikaya.com 29 Apr '17, 3am

Sebelum ini Elly Mazlein pernah menyatakan sedang mengenali seseorang namun tidak pula didedahkan identiti jejaka bertuah ...