30 Dec '16, 1am

Kaka Azraff Bakal Bertunang Dengan Rody Kristal?

Kalau tak silap ,Rody ni sekolah takat tengkatan 2 saje .. Lagi bawah dari Fazurah , at least Fazurah amik jugak PMR … Karier menyanyi pun bukannya hebat mana pun , sampai sekrang aku tak tau pun lagu kumplan Kristal apa yg femes ..Sepadan la kut dengan Kaka yg gedik macam tahi ni … Dulu kaka ni pernah mengacara satu rancangan travelog kat tv9 , mak aku yg suka rancangan tu naik menyampah nak tengok sebab meluat dengan Kaka ni yg terkinja kinja macam …

Full article: http://beautifulnara.com/kaka-azraff-bakal-bertunang-deng...

Tweets