29 May '16, 4pm

Tiga Perkara Yang Berubah Selepas #Haiza Hanafi di Konti KOOL FM

Tiga Perkara Yang Berubah Selepas #Haiza Hanafi di Konti KOOL FM

Terus terang cakap, setelah beberapa bulan bersiaran, nampaknya Kool FM makin kool. Bukan nak puji melambong sangat, tak jugak. Tapi memang hakikatnya, dah ramai kawan-kawan Budiey cakap dan kasi respon, mereka dah bertukar siaran ke Kool FM. Terutama waktu pagi masa tengah memandu tu, Kool FM berkumandang dan cukup layanlah. Kiranya, dah makin elok, makin segar dan dah makin mantaplah sebab yang ada kat sana memang berpengalaman. Cakap pasal Kool FM, masa pelancaran stesen radio ni, Budiey dapatlah satu power bank yang cukup kool tu, warna putih. Tup-tup hilang nih. Aduhhhh…. boleh pulak terlupa si Cyrill yang pinjam. Punyalah aku carik satu rumah… haha. Tapi tak pe la, nanti nak carik power bank macam tu la. Keluaran Pinang. Tahan lama dan memang lawa power bank tu sebab senang nak pegang. Lupakanlah kejap pasal power bank tu sebab Budiey nak korang tengok sesi temubual ...

Full article: http://www.budiey.com/tiga-perkara-yang-berubah-selepas-h...

Tweets

Hazama Dan Kekasih Rancang Berkahwin Selepas Aidilfitri

Hazama Dan Kekasih Rancang Berkahwin Selepas Ai...

beautifulnara.com 30 May '16, 2am

Kami mempunyai hasrat untuk berkahwin selepas hari raya nanti namun belum menetapkan tarikh. Lagipun kami menginginkan seb...

@encikfakhrul @adrnapkhri

@encikfakhrul @adrnapkhri

malaysianreview.com 29 May '16, 1pm

Berikutan acara atau kempen memegang anjing yang dianjurkan oleh orang melayu dan mendapat sambutan ramai dengan tema ‘I w...

Satu je, suruh Bard ni bersumpah lakhnat yang dia tak pernah terima apa-apa bayaran dari orang UMNO/BN COMPOM...

Satu je, suruh Bard ni bersumpah lakhnat yang d...

malaysianreview.com 29 May '16, 9am

Bekas Ketua Cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Rembau, Badrul Hisyam Shaharin atau CheguBard disifatkan sebagai pencacai U...