29 May '11, 2am

Lampu pecah di pagi Subuh!

Lampu pecah di pagi Subuh!

My gf, Diva Darling was on the house again. Masak lauk2 biasa je kat umah tapi kita tambah the satay station, tapau. gemuk2 betul ler sataynya, empuk pun yer. berulang2 aku makan ngan anak2…. hah tajuk entry ni kan, pagi bila tah, aku dengau ada benda pecah. bukan bunyik gelas pecah. Telinga kita yang mak mak ni kan macam sesungut manjang, sumenya leh sedau, camne le laki aku leh tidur mati. So aku bangun le siasat, mana datang bunyi pecah tu… Tengok kekucing aku dok nyibuk kerumun, bangun sama. Yelah dah bunyik pecah berderai. So that benda yang pecah tu banyak le pulak kat lantai. takkan nak biar tunggu helper aku kemaskan, takut anak2 terpijak plak, kucing aku terpijak ke hapa kan, so lam mamai2 tuh aku amik le penyapu sapu, makin sapu makin banyak ler pulaknya heh. mendanya yang pecah nih… dongak2 atas, ler penutup lampu umah tengah aku, ada le dia nya sokongan tuh, ma...

Full article: http://redmummy.com/2011/05/29/lampu-pecah-di-pagi-subuh/

Tweets