31 Aug '12, 7am

@azarsyafiq sini

tt punyer blog juga laris mcm jual aircond dalam api neraka jugak.. mula2 memang susah nak paham sebab sudah lama diselaputi tulisan2 bongok UMNO dan dongeng para2 sultan bangang.. memang amik masa nak bagitau bende baik.. kalau betul pun, mula2 kenelah gelak dulu.. tu la pasal kita dikategorikan sebagai negara dunia ketiga.. lu perlah mana2 cerok rantau sekalipun, mentaliti dunia ketiga ini amatlah susah nak dipecahkan.. kat gomen ofis cara gomen ofis.. kalau kompeni kroni, lagila payah.. sumer bos mcm buah durian, golek sana , dia yang betul, goleh sini, dia yang tak pernah bersalah.. ini dongeng UMNO-BN menular dalam gaya hidup melayu dan malaysia.. sudah jadi macam pesta la pulak sistem pecah dan perintah ini menjadi budaya kapitalis di dalam islam mahupun masyarakat seluruhnya. kat masjid, tok imam dilihat kudus dan tulus, boleh merepek2 berkhutbah, begitu juga secara...

Full article: http://tukartiub.blogspot.com/2012/08/31-ogos-ialah-hari-...

Tweets

Blog: [VIDEO] Jelajah Merdeka Rakyat ke Machang...

anwaribrahimblog.com 01 Sep '12, 3pm

[VIDEO] Jelajah Merdeka Rakyat ke Machang, Kelantan (31 Ogos 2012) 1 September 2012 Pendapat Pendapat Anda? Tweet Pendapat...

Selepas 55 Tahun, Hari Merdeka Dicemari Politik...

drkhir.com 30 Aug '12, 3pm

1. Selamat menyambut hari kemerdekaan negara ke-55. Saban tahun hari kemerdekaan negara di sambut dengan pelbagai acara, k...

jadual penuh #Jelajahmerdekarakyat Bersama Dato...

anwaribrahimblog.com 29 Aug '12, 7pm

No Masa Kawasan Pilihanraya Program Lokasi Program 1 9.00–9.45 pg Ibu Pejabat PKR Pelancaran Jelajah Bas & Sidang Media Me...

Gambar: Di Sekitar Tayangan Perdana 29 Februari...

rotikaya.com 28 Aug '12, 9pm

Gambar: Di Sekitar Tayangan Perdana 29 Februari, Ke Pawagam 30 Ogos Ini Jimmy Shanley Hantar Dua Video Sebagai Bukti Kelak...

PAS BERSAMA JANJI DEMOKRASI PADA MALAM 30 OGOS:...

tukartiub.blogspot.com 27 Aug '12, 1am

adalah dimaklumkan bahawa janji demokrasi ada gabungan yang menuntut hak demokrasi untuk warga selama 55 tahun anak semua ...

Live blog update: Hari Bermalas-Malasan?

Live blog update: Hari Bermalas-Malasan?

ariffshah.com 31 Aug '12, 4am

Bila dah kerja ni, kena atur jadual mingguan dengan betul. Cuti umum macam hari ni adalah hari untuk bersantai dan bermala...

Daily Search Forum Recap: August 31, 2012

seroundtable.com 31 Aug '12, 8pm

Video Recap of Weekly Search Buzz :: August 31, 2012 This week in search we covered unconfirmed Google and Bing search alg...

Shot of the Day: August 31, 2012 from TPC Bosto...

bunkershot.com 01 Sep '12, 3am

Shot of the Day: August 31, 2012 from TPC Boston - In the opening round of the 2012 Deutsche Bank Championship, Seung-Yul ...

Blog: Majlis Sambutan Ambang Merdeka di Shah Al...

anwaribrahimblog.com 01 Sep '12, 3pm

Majlis Sambutan Ambang Merdeka di Shah Alam, Selangor (30 Ogos 2012) 1 September 2012 Pendapat Pendapat Anda? Tweet Pendap...

Shoe Review: Hari Mari Flip Flops

shoeaholicsanonymous.com 29 Aug '12, 3pm

Luckily Kim hates flip flops, so let me review these Hari Mari flip flops ! They are the most comfortable flip flops I hav...