27 Jul '15, 3am

3 Cara untuk bangun SELEPAS GAGAL! Klik di sini...

Kegagalan adalah sesuatu yang biasa terjadi. Yang membaca blog ini pun pastinya pernah merasai kegagalan. Bila gagal, berbagai-bagai nasihat yang kita dengar dari orang keliling, ada yang positif, ada juga yang negatif. Yang positif tu, bagus lah, kerana lagi menguatkan semangat kita. Tapi ada juga yang negatif “Haaaa… kan aku dah kata, sure gagal punya. Nampak sekarang apa dah jadi” Gitu la lebih kurang suara-suara negatif yang tak membantu langsung. Tetapi, lebih berat diri kita sendiri yang menanggung kegagalan adakalanya sehingga tak terkata terduduk diam membisu. Sememangnya semangat telah hilang dan tiada tenaga lagi untuk meneruskan kerana kita telah melakukan sebaiknya tetapi tetap gagal juga. Perkongsian saya kali ini, saya ingin kongsikan 3 langkah apa yang perlu dilakukan sekiranya gagal. Kerana, diri saya sendiri juga pernah gagal… berkali-kali juga. 1. Bersyuk...

Full article: http://www.irfankhairi.com/blog/perniagaan/3-cara-untuk-b...

Tweets

5 Cara Memotivasikan Diri Untuk Mulakan PERNIAG...

irfankhairi.com 30 Jul '15, 6am

Menjalankan perniagaan bukan sahaja membantu diri sendiri dan keluarga. Tetapi ia juga membantu orang lain. Ini kerana, be...

Looks like there are 3 variants in total for the OnePlus 2. Because 1+ 2 = 3?

Looks like there are 3 variants in total for th...

soyacincau.com 27 Jul '15, 7am

Updates on the AnTuTu benchmarks proves some promising news on purported 3 variants of the OnePlus 2. Having earlier showi...

3 Teknik Perniagaan Internet yang Ramai tak Lak...

irfankhairi.com 28 Jul '15, 3am

Bantuan dan bimbingan setiap langkah juga diberikan kepada usahawan-usahawan Internet yang baru ingin bermula dalam memula...

3 cara pemikiran dan mindset orang yang berjaya...

irfankhairi.com 29 Jul '15, 3am

Ada orang yang berjaya. Ada juga yang gagal. Ada juga orang yang berjaya pun tidak, dan gagal pun tidak. Tidak kiralah dim...

Kerana Drama, Siti Saleha Terbuka Untuk Bermadu

Kerana Drama, Siti Saleha Terbuka Untuk Bermadu

rotikaya.com 27 Jul '15, 2am

Selebriti Media Gossip Gambar Berita INTERAKSI: 3,855 Tweet Siti Saleha Tidak Tolak Poligami, Suami Perlu Adil & Ikut Luna...

3 Cara mengelak melengah-lengahkan masa! Klik d...

irfankhairi.com 25 Jul '15, 12pm

Menetapkan matlamat jangka pendek adalah sebahagian daripada mengurus masa dengan cekap. Tulis apa yang anda hendak lakuka...

Pesanan untuk adik-adik yang bakal bekerja... j...

cutecarry.com 29 Jul '15, 3pm

Saya telah di jemput untuk memberi ceramah berkenaan IMEJ untuk sekumpulan adik-adik cemerlang. Mereka adalah yang terpili...

4 Cara Bina Kesetiaan Pelanggan. Klik di sini!

irfankhairi.com 04 Aug '15, 12am

Kita sedia ketahui bahawa kualiti produk dan perkhidmatan akan menentukan kejayaan sesuatu perniagaan. Produk dan perkhidm...

3 Cara bila MALU berniaga dan berjumpa pelangga...

irfankhairi.com 24 Jul '15, 1am

Mana tidaknya, bila malu pastinya anda tidak berani approach prospek anda. Bila tidak approach prospek anda, inilah peluan...

Bila berfikiran negatif adalah baik… Klik di si...

irfankhairi.com 01 Aug '15, 12pm

Anggap berfikiran negatif sebagai amaran untuk mengelakkan daripada sesuatu berlaku. Sebagai contoh, untuk menjalankan per...

Kebarangkalian berjaya dalam promosi… Klik di s...

irfankhairi.com 31 Jul '15, 2pm

Sekiranya anda ingin ingin memulakan perniagaan Internet dan pelajari pelbagai cara mempromosikan perniagaan anda, sertai ...

Ini cara paling haluusss untuk elak bagi duit raya.. huhu.maapla, bajet habis

Ini cara paling haluusss untuk elak bagi duit r...

ohbulan.com 30 Jul '15, 4am

Raya sebulan, tapi bajet duit raya dah habis. Hujung minggu ni pula pasti ada segerombolan keluarga, sahabat handai dan ji...

Watch @Caradelevingne give good sass in this ca...

cleo.com.au 29 Jul '15, 12am

Website Terms and Conditions 1. Terms and Conditions In these terms and conditions, "we", "us" and "our" means Bauer Media...

Tak Mahu Kahwin Untuk Tutup Mulut Orang Yang Ta...

beautifulnara.com 26 Jul '15, 4am

Siapa yang tidak mahu mendirikan rumah tangga? Setiap pasangan yang bercinta pasti ingin menoktahkan hubungan itu dengan l...