29 May '15, 9am

(26 FOTO) Sekitar Majlis Pernikahan Iesya Toh & Huzairee Mohamad

Jap. Artis ke?? Yg kate dpt tajaan 1 juta tu? Tak phm tang mana tajaannya? Maaf lah tak mcm artis kwin lgsg. Dri make up – baju – deco smua tak cntik.. Respect u mendirikan masjid alhamdulillah tpi hnya brkata yg benar. Makeup klau buat natural lagi cntik, veil atas kpala tu takyah ada pun takpe, baju takyah ropol2 mgkin lagi elok.. Tgk kat IG sponsor kemain pnjang berjela2 tpi ini je hasilnya? Agak tkjut gak la. Baik wedding Ramona Zamzam & Fahrin Ahmad simple & sweet tapi nmpak cantik sgt2 yg amat…

Full article: http://beautifulnara.com/26-foto-sekitar-majlis-pernikaha...

Tweets

Gambar Sekitar Perkahwinan RM5 Juta Eisya Toh: ...

rotikaya.com 29 May '15, 2pm

Tahniah kami ucapkan kepada pengacara Selamat Pagi 1Malaysia Iesya Toh yang selamat diijabkabul bersama suaminya, Mohd Huz...

Iesya Toh Dapat Tajaan RM 5 Juta Untuk Majlis P...

beautifulnara.com 30 May '15, 8am

Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastik...