30 Jan '15, 12am

Abby Abadi Tak Senang Duduk Taeyang Datang Malaysia

Abby, tolonglah klau nak buat siri meroyan secara monolog tu, x perlu lah nk sentuh bab “suami” atau “isteri”. Ko sememangnya x layak la abby. Apa yg ko merapu pasal ‘bala’ tu abby? Otak unta cam ko ni, mmg itula cara fikirnya. apa tempah2 ‘bala’ ni? abis tu, klau ikut logik ko la kan abby, kelantan serambi mekah tu kena banjir paling teruk sbb rakyat kelantan dulu selalu ‘tempah bala’ ke? kedua paling tinggi tengok laman lucah, kena ‘bala’ banjir? Org otak unta cam ko ni, klau org yg ko suka kena musibah, ko cakap itu “ujian”, klau org yg ko x suka kena musibah, ko cakap org tu kena “balasan” dan “bala”. apa punya otak? Jenab x setuju mcm tu sbb Jenab percaya pd qada-qadar. Abis tu sahabat Rasulullah SAW dulu ada yg mati kena bunuh, sbb bala x dpt perlindungan Allah SWT ke abby? mustahil kan? itu takdir. Klau mulut tu dh rasa gatal sgt sentiasa je nk ckp bukan2, beli dild...

Full article: http://www.ohbulan.com/abby-abadi-tak-senang-duduk-taeyan...

Tweets