29 Mar '11, 9am

Kesian Wardina, Cakap Benda Elok Pun Dituduh...

mmg apa yg dikatakan wardina tu btl..wardina ckp ikut fakta sbb dia sendiri pernah dudk dlm bidang seni ..so dia tau bk brk dunia artis ini…dia bukannnya nak tunjuk semua artis tak layak jadi ikon segelintir jer…so artis2 atau sesapa shja kena phamlah jgn lah nak judge org seska hati….dn lagi satu mmg artis yang ada imej yang bk mmg kurang menonjol…media pun ska mn cerita artis seksi lah…artis rampas bfren orglah mcm2 hal lah…dn yang plng tak berkenan lahkan artis2 skrg ni kalo blh nak buat apa shaja dorg punya ska..artis2 mcmnnilah tak kekal lama…2 3 thn lagi hilanglah tu..so buat artis2 baru tlg lah jga imej ada…kalo nak bertahan lama…ikut lah resam padi makin berisi nakin tunduk…..lagi byk cerita bk lagi byk rakyat msia support…

Full article: http://beautifulnara.com/kesian-wardina-cakap-benda-elok-...

Tweets