29 Feb '12, 8am

cc: @mfirdausj | Musim bercinta dengan jiran masing-masing agaknya. Untunglah Liyana Jasmay.

cc: @mfirdausj | Musim bercinta dengan jiran masing-masing agaknya. Untunglah Liyana Jasmay.

“Dia menghantar rombongan merisik pada minggu lalu dan jika tiada aral melintang, kami akan bertunangan pada bulan depan. Tarikhnya terpaksa dirahsiakan. Insya-Allah tahun depan kami akan berkahwin.” “Selama ini pun saya tidak pernah mengatakan yang saya bercinta dengan orang itu atau ini. Semuanya berlaku dengan cukup pantas, itulah yang dinamakan kuasa jodoh.” “Saya sendiri tidak tahu bila masanya rasa cinta itu datang? Cuma apa yang saya sedar, perasaan itu tiba-tiba hadir dalam diri. Kita hanya boleh tahu perasaan itu apabila kita sendiri mengalaminya.”

Full article: http://ohartis.com/2012/02/penyanyi-aku-tak-percaya-cinta...

Tweets

Lydiawati Ditipu | Oh! Artis | Dunia Gosip dan Hiburan Selebriti Tempatan

Lydiawati Ditipu | Oh! Artis | Dunia Gosip dan ...

ohartis.com 29 Feb '12, 12am

Browse >Home / Bermasalah , Panazzz , Selebriti , Tempatan / Lydiawati Ditipu Lydiawati Ditipu Hantar ke Twitter! | Februa...

Hasrat Ziana Zain Mahu Kembali Berlakon Terbantut | Oh! Artis | Dunia Gosip dan Hiburan Selebriti Te

Hasrat Ziana Zain Mahu Kembali Berlakon Terbant...

ohartis.com 01 Mar '12, 6am

“Rindu nak berlakon tu memang ada dan pelbagai tawaran datang selepas melahirkan Ariel dan Kaseh tetapi terpaksa ditolak b...

Liyana Jasmay Bakal Bertunang Dengan Jiran. DETAILS:

Liyana Jasmay Bakal Bertunang Dengan Jiran. DET...

budiey.com 29 Feb '12, 3am

Kalau dulu Liyana Jasmay Tak Percaya Cinta, katanya dalam lagu lah eh, tapi sekarang Liyana Jasmay dah percaya pada cinta ...

FMI: Cinta Kura Kura

FMI: Cinta Kura Kura

rotikaya.com 29 Feb '12, 5pm

Entah kenapa, kami rasakan ada sedikit kekurangan dengan gaya promosi filem terbaru terbitan KRU Studios yang menjengah ke...

Oh! Cinta Suami Yang Teragung (Versi Romantik): Bertuah sungguh jika seorang wanita menjadi milik sah kepada seo...

Oh! Cinta Suami Yang Teragung (Versi Romantik):...

ohtidak.com 01 Mar '12, 5pm

Bertuah sungguh jika seorang wanita menjadi milik sah kepada seorang suami yang sangat mencintai dirinya. Lebih-lebih lagi...

Puas Hati!

Puas Hati!

ohartis.com 29 Feb '12, 9am

Browse >Home / Antarabangsa , Bermasalah , Panazzz , Selebriti / Konsert Erykah Badu Dibatalkan – Terbaik! Konsert Erykah ...

Korang bacalah apa permintaan Azean sempena harijadinya hari ini - sayu-

Korang bacalah apa permintaan Azean sempena har...

ohartis.com 27 Feb '12, 8am

Browse >Home / Bermasalah , Panazzz , Selebriti , Tempatan / Permintaan ‘Hadiah’ Hari Jadi Azean Irdawaty Permintaan ‘Hadi...

OHBULAN!: 4 Tanda Jiwa Kacau Disebabkan Putus Cinta

OHBULAN!: 4 Tanda Jiwa Kacau Disebabkan Putus C...

ohbulan.com 27 Feb '12, 3am

Video ini memaparkan perasaan wanita yang jiwa kacau dan meronta-ronta hatinya kerana telah ditipu oleh kekasihnya. Kesian...

Greyson Kembali Ke Malaysia (via @ohtweet)

Greyson Kembali Ke Malaysia (via @ohtweet)

ohartis.com 28 Feb '12, 5am

Browse >Home / Antarabangsa , Menarik , Panazzz , Selebriti / Greyson Kembali Ke Malaysia Greyson Kembali Ke Malaysia Hant...

Siapalah Celine Dion Tanpa Suaranya? (via @ohtweet)

Siapalah Celine Dion Tanpa Suaranya? (via @ohtw...

ohartis.com 27 Feb '12, 4am

Browse >Home / Antarabangsa , Bermasalah , Panazzz , Selebriti / Siapalah Celine Dion Tanpa Suaranya? Siapalah Celine Dion...