29 Feb '12, 6am

Pengumuman Semakan SBPA Gaji Baru Pada 12 Mac 2012 Tak Jadi!!: Kalau sebelum ini Cuepacs ada menyatakan yang pen...

Pak cik harap pihak JPA di Putrajaya jangan terlepas pandang pada kakitangan kontrak di seluruh sektor kerajaan. Macam pak cik berurusan di Putrajaya, mereka ini lah yang menolong pak cik dan melayan kerenah pak cik yang tua ini. Kenapa Golongan pekerja kontrak ini tidak diserapkan terus. walaupun pak cik kerja swasta tapi pak cik menghargai kakitangan kontrak ini. Bagi Menteri di Sumber Manusia. Dia sepatutnya turun padang untuk mendengar keluhan orang-orang swasta, pekerja kontrak dan lain-lain macam buruh kasar. Dia punya tempat lagi besar dari JPA maaa. Takan hantar pegawai ajer atau bila nak masuk TV baru menteri menteri nak ambik tahu. Atau hanya menyediakan platfom sudah cukup fikir gamaknya. baik sediakan pentas di konsert Jom Heboh. boleh masuk TV3. Kesian tau pada mereka nie. Ada anak bini yang nak disuapkan nasi di rumah. Pak cik memohon jasa baik kepada Dato’ N...

Full article: http://beritasemasa.com/semakan-sbpa-gaji-2012

Tweets

Semakan Semula Gaji SBPA 2012 Dijangka Siap Apr...

beritasemasa.com 02 Mar '12, 1am

Sejarah Amerika penuh dengan tipu daya berbentuk provokasi kepada negara2 yang ingin ditawan atau dilemahkan dengan cara b...

Semakan Gaji SBPA : Pengumuman Penting PM 12 Ma...

beritasemasa.com 24 Feb '12, 2am

Saya setuju dengan pendapat kamu tu. Saya sampai masih tak percaya SPBA akan dilaksanakan. Saya anggap ia cuma gimik saja....

Cadangan Gaji SBPA Baru Cuepacs : Kenaikan Gaji...

beritasemasa.com 23 Feb '12, 2am

Jangan SBPA merendahkan perhidmatan awam kumpulan bawahan je…nie asyik nak bagi senang dgn orang atasan saje…dahlah pegwai...

Kalau Nak Main Saham, Main Dengan Duit Yang Kit...

ariffshah.com 29 Feb '12, 1am

AE yang ajar saya tips ni. Memang logik. Kadang-kadang tak semua saham yang kita jangka naik dalam jangka masa yang kita a...

SBPA BATAL!!!!

beritasemasa.com 08 Mar '12, 2am

Terima kasih Dato’ Seri Najib. Tapi….. Penjawat awam tak rasa macam dipermainkan ke. Dulu umum ini dan itu, sbpa terbaik l...

Kenapa Anak Teruna Tak Boleh Tinggal Bersama Ib...

ariffshah.com 28 Feb '12, 1am

Bila dah habis belajar dan tunggu untuk mendapat kerja atau mungkin berehat sebelum melangkah ke alam pekerjaan, biasanya ...

‘RM500j Lesap Dari Yayasan Selangor Semasa BN’:...

anwaribrahimblog.com 06 Mar '12, 5am

Pengurus Besar Yayasan Selangor yang baru dilantik Ilham Marzuki memberitahu Jawatankuasa Pilihan Khas Selangor Mengenai K...