29 Jan '12, 4pm

(77 GAMBAR)Sekitar Blue Carpet AJL26 via @beautifulnara

Hehe…. ntah sape artis byk sgt dalam gmbo nih.. Agaknya jiran sebelah rumah artis kot haha.. Sape ek perempuan yg pakai baju oren selain dari Fauziah Gous tuh…comel aa… Mekap dia tak tebal mcm yg lain2 tuh.. Nampak natural…like her hehe… Yg lain makin nampak tua dari usia sbnr.. Yuna tuh..aduhai… serius failed.. Tak tau maybe sama ada nak ambik perhatian kot dgn fesyen yg pelik… terikut sgt cara artis barat msia skrg.. Tgh tunggu artis yg berani tampil dengan rupa semulajadi tanpa solekan tebal2 guna talkum amoi cina je hahaha… Skrg artis msia cuba nak cantik yg sudah cantik yg sebenarnya makin membuat diri mereka makin tidak cantik… walaupun tidak semua..

Full article: http://beautifulnara.com/77-gambar-sekitar-blue-carpet-aj...

Tweets

Gambar Fouziah Gous & Iqram Dinzly di Blu Carpe...

budiey.com 29 Jan '12, 1pm

Gambar Siti Nurhaliza di Anugerah Juara Lagu 26 Gambar Yuna di Karpet Biru Anugerah Juara Lagu 26 Gambar Fouziah Gous & Iq...

Keputusan Terkini Siaran Langsung AJL26 via @be...

beautifulnara.com 29 Jan '12, 12pm

1. Persembahan pembukaan oleh penyanyi feveret Abang Nara, Jamal Abdillah. Weee ~~~ 2. Fuh. Persembahan Awie terus membaka...

Siapa Bakal Rangkul Gelaran Juara AJL26? via @b...

beautifulnara.com 27 Jan '12, 2pm

SUNGAI LUI mnjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasa...

Sazzy looking classy with Dior! oh and her shoes are so hot Fesyen Anugerah Juara Lagu 26 (AJL 26)

Sazzy looking classy with Dior! oh and her shoe...

cutecarry.com 29 Jan '12, 8pm

Anugerah Juara Lagu 26 (AJL 26)telah berlangsung dengan gilang-gemilang dan kita telah tahu siapakah pemenangnya. Tahniah ...

Kang kalau najwa lat** menang memang tahun dpn ...

beautifulnara.com 28 Jan '12, 11am

SUNGAI LUI mnjadi saksi pertemuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasa...

77% off 18K Gold Plated Heart Shaped Pendant Necklace + Cubic Zirconia Earrings

77% off 18K Gold Plated Heart Shaped Pendant Ne...

streetdeal.sg 29 Jan '12, 5am

Highlights This offer includes a dazzling set of 1. 18K Gold Plated Heart Shaped Pendant Necklace with Rhinestone Crystal ...

Gambar Fara Fauzana & Penyampai Hot FM di AJL26 @REALFAFAU @chad_hotfm:

Gambar Fara Fauzana & Penyampai Hot FM di AJL26...

budiey.com 30 Jan '12, 4am

Semenjak menjadi pengacara Nona ni, Fara Fauzana makin pandai bergaya. Badan pun dah makin langsing. Maklumlah, nak jadi h...