28 Feb '14, 3am

Tahu Status Sebenar Kekasih, Hanez Mohon Maaf: Nampaknya, isu si pelakon cantik yang dikatakan sedang bercinta...

Tahu Status Sebenar Kekasih, Hanez Mohon Maaf: Nampaknya, isu si pelakon cantik yang dikatakan sedang bercinta...

Nampaknya, isu si pelakon cantik yang dikatakan sedang bercinta dengan seorang jejaka bernama R ini bukan sahaja menjadi perbualan hangat media, malah di kalangan pembaca OHBULAN! juga. Artikel Berkaitan: Isu Cinta Suami Orang : Sumber Dakwa Kekasih Hanez Belum Bercerai Hanez Enggan Respon Isu Bercinta Dengan Suami Orang Mana taknya, setiap kali artikel mengenai kontroversi Hanez dan jejaka yang didakwa masih lagi berstatus suami orang itu dikeluarkan, maka ramailah yang memberikan pendapat masing-masing, tidak kiralah sama ada ianya berbentuk positif mahupun negatif. Mungkin dek kerana agak tertekan dengan situasi tersebut, pelakon berusia 28 tahun itu akhirnya membuat permohonan maaf menerusi temubualnya bersama Harian Metro hari ini. Foto yang didakwa merupakan gambar R bersama keluarga “Saya dengan rendah hatinya ingin memohon maaf mengenai kenyataan berkaitan R seoran...

Full article: http://www.ohbulan.com/tahu-status-sebenar-kekasih-hanez-...

Tweets

Hanez Suraya Mohon Maaf Kenyataan Status “Duda”...

beautifulnara.com 28 Feb '14, 2am

Tak perlulah nak tunjukkan nak cover2 minta maaf dgn semua org…krn semua ni tak penting pun…krn ini semua Hal kecil je…yg ...

yg

ohartis.com 05 Mar '14, 9am

HaneZ, jika kebahagiaan dan ketenangan dalam hidup yang kou cari di punghujung hayat kou nantii. …tolong hentikan apa yang...

Isu Cinta Suami Orang, Isteri Kekasih Hanez Pun...

ohbulan.com 03 Mar '14, 12am

tk pyh nk musykil sgt lah! nk mencucuk jarum kononnya menantu first tu tk baik. lg satu, ko jgn buat pelik plak, BF hanez ...

"@rotikaya: Hanez Suraya Tuntut Isteri R Mohon ...

rotikaya.com 05 Mar '14, 8am

Kelakar btl lah si haniz nie…skrg nie isunya bukan liyana yg rampas suami awak tp awak yg rampas suami dia…so awaklah kna ...

Hanez Enggan Respon Isu Bercinta Dengan Suami Orang

Hanez Enggan Respon Isu Bercinta Dengan Suami O...

ohbulan.com 24 Feb '14, 6am

Kecoh seketika dunia hiburan tanah air apabila pelakon utama siri ‘Autumn Di Hatiku’, Hanez Suraya dikatakan bercinta dan ...

BR1M 2014: Fakta Yang Anda Perlu Tahu

BR1M 2014: Fakta Yang Anda Perlu Tahu

1malaysia.com.my 27 Feb '14, 8am

BR1M 2014: Fakta Yang Anda Perlu Tahu Februari 27th, 2014 by Najib Razak Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) – sejak tahun per...

Kekasih Berstatus Duda, Hanez Dakwa Difitnah Perampas Suami Orang

Kekasih Berstatus Duda, Hanez Dakwa Difitnah Pe...

ohbulan.com 25 Feb '14, 3am

Kekasih Berstatus Duda, Hanez Dakwa Difitnah Perampas Suami Orang February 25, 2014 · by Amirah · in Isu & Kontroversi Bar...

Hanez Suraya Mahu Liyana Manan Mohon Maaf Kepad...

beautifulnara.com 05 Mar '14, 11am

Apa ke bebal sangat si hanez ni? Ya Allah dah terang terangan kau bercinta dengan suami orang, dah terang-terangan benda n...

Isu Cinta Suami Orang – Adakah Hanez Suraya Sud...

ohbulan.com 24 Feb '14, 2am

bodo piang ke apa ko ni? dah tajuk artikel sebut hanez suraya, bukannya si fazura langsuir tu. hanez muka pinggan ni cakap...

Hanez Suraya mahu Liyana Manan mohon maaf dikecam orang ramai (3 Gambar): Yeah. Ini antara gosip paling hanga...

Hanez Suraya mahu Liyana Manan mohon maaf dikec...

mediamalaya.com 06 Mar '14, 2am

Kenyataan dia (Liyana) di media agak melampau kerana saya dan Mr.R baru saja berkenalan 3 bulan lalu. Sedangkan dia memfai...

Syukur, Income Aku Lima Digit. Nak Tahu Rahsianya?

Syukur, Income Aku Lima Digit. Nak Tahu Rahsianya?

ohbulan.com 27 Feb '14, 7am

Orang kata, selain keluarga, rakan-taulan merupakan salah satu daripada aspek penting dalam kehidupan seseorang individu. ...

Baca story ini. Fokusnya adalah komen pertamany...

ohbulan.com 06 Mar '14, 4am

aku musykilsgt la. knp masa pc hazina sundaliar tu, si shawn amer bapok gemok tu nyebok sekali? siap berbisik2 lg! kitaorg...

Perang Dingin 3 Aktor, Ezany Dedah Sikap Sebenar Sharnaaz

Perang Dingin 3 Aktor, Ezany Dedah Sikap Sebena...

ohbulan.com 25 Feb '14, 7am

Kecoh apabila 3 aktor terkemuka tanah air Sharnaaz, Lisdawati dan suaminya, Fauzi Nawawi kini dikatakan sedang perang ding...

Isteri Kekasih Hanez Suraya Dedah Rahsia & Bukti #beritapanas

Isteri Kekasih Hanez Suraya Dedah Rahsia & Bukt...

budiey.com 02 Mar '14, 9am

“Apa tujuannya (Hanez) mahu menyakiti hati saya? Tak cukup rampas dan hancurkan rumahtangga saya, nak tambah lagi penderit...