29 Nov '11, 7pm

Video: Shida Harmi Nafi Sebar Gambar Mesra Khairul Fahmi, Bakal Ambil Tindakan

adeh…busybody lak aku…terpalit nama elia pula….but klu elia…kenape die mention…u kan byk tlg I dulu…shida dgn elia pernah geng yek? eleh…ni lah ubatnye klu org lupe diri…xyah saman2…xberkat pun duit saman tu…aku tengok sape yg menang duit saman lagi byk bala datang kat diorang….hidup biar menyenangkan orang bukan menyusahkan orang…anggap je hukum karma….macam la baik sgt diorg neh pun…klu baik xde nye keluar gambar2 camtu….hukum tuhan tu kan yang sebaik2nye…neh dh kena btg idung korang…skang tunggu la turn orang yg menyebar gambar tu….sekurang2nye xyah dah korang berlakon baik ag….move on…xyah purak2 innocent…learn from your past mistakes…n be better….buang mase la saman2 neh…bukan bley dapat balik maruah korang pun….

Full article: http://www.rotikaya.com/video-shida-harmi-nafi-sebar-gamb...

Tweets

(GOSIP)Penyebar Gambar Shida Harmi Bersama Khairul Fahmi Che Mat Bakal Disaman?...

(GOSIP)Penyebar Gambar Shida Harmi Bersama Khai...

beautifulnara.com 29 Nov '11, 7am

Dalam pada hangat gambar-gambar Khairul Fahmi Che Mat beraksi mesra dengan seorang gadis yang bernama Shida Harmi berlegar...

Jom ikuti apa kata Shida Harmi berhubung terseb...

zonartis.com 30 Nov '11, 2am

Tidak mengambil masa yang lama, Shida Harmi tampil membuat kenyataan dan penjelasan mengenai gambar-gambar ‘teman tapi mes...

Gambar: Dedah Aksi Mesra Bersama Khairul Fahmi,...

rotikaya.com 26 Nov '11, 7pm

Awal malam tadi, kami menerima satu e-mail dari satu alamat yang di’ragui mengandungi gambar gambar yang bakal anda lihat ...

Apek Cetus Kontroversi Dengan Gambar Mesra Bersama Shida Harmi via @beautifulnara

Apek Cetus Kontroversi Dengan Gambar Mesra Bers...

beautifulnara.com 29 Nov '11, 1am

Andai kata dakwaan tersebut adalah betul, sila tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti kukuh.Saya memang mengenali Shida Har...

Membuak beb! pergh..dasat2..haha..layan gosip K...

rotikaya.com 27 Nov '11, 3am

Awal malam tadi, kami menerima satu e-mail dari satu alamat yang di’ragui mengandungi gambar gambar yang bakal anda lihat ...

OHBULAN!: Berikan Ruang Buat Khairul Fahmi!

OHBULAN!: Berikan Ruang Buat Khairul Fahmi!

ohbulan.com 28 Nov '11, 10pm

Kontroversi yang melanda penjaga gol Malaysia, Khairul Fahmi Che Mat bagaikan satu bah yang tidak henti-henti melanda diri...

OHBULAN!: "Tunjuklah Kalau Betul Ada Bukti" - Khairul Fahmi Respon Isu Skandal Shida Harmi.

OHBULAN!: "Tunjuklah Kalau Betul Ada Bukti" - K...

ohbulan.com 27 Nov '11, 5am

Selepas nama Dahlia Teck menjadi sebutan ramai, hari ini, peminat bola tempatan sekali lagi digegarkan dengan cerita panas...

gosip si KFCM

gosip si KFCM

zonartis.com 27 Nov '11, 12pm

Speechless kami dibuatnya bila membaca dua screenshot Blackberry Messager (BBM) yang diemelkan kepada kami yang mana ianya...

Penyebaran Terancang Gambar Khairul Fahmi Che Mat: Satu Konspirasi? via @beautifulnara

Penyebaran Terancang Gambar Khairul Fahmi Che M...

beautifulnara.com 01 Dec '11, 1am

Isu ini sejuk seketika, bagaimanapun isu ini hangat kembali apabila gambar-gambar Khairul Fahmi Che Mat dengan kekasihnya ...

Video: Hujan Lancarkan Video Muzik Rasmi Kotak ...

rotikaya.com 27 Nov '11, 2am

Gambar: Dedah Aksi Mesra Bersama Khairul Fahmi, Apakah Motif Shida Harmi? EKSKLUSIF: Ogy Bakal Menyaman Johan Raja Lawak, ...