31 Jul '13, 5am

15 Gambar Selebriti di Majlis Berbuka Puasa KRU Music: @krustudios

15 Gambar Selebriti di Majlis Berbuka Puasa KRU Music: @krustudios

Majlis berbuka puasa anjuran KRU Music diadakan sekaligus untuk melancarkan dua buah album terbaru. Satu, album Oh My Raya! dan duanya, album ketuhanan berjudul Hijab Di Ufuk Barat. Berlangsung dalam suasana penuh santai dan meriah, majlis berbuka puasa ini dihadiri oleh beberapa orang selebriti yang terlibat menyumbangkan suara untuk menghasilkan kedua album ini.

Full article: http://www.budiey.com/gambar-selebriti-di-majlis-berbuka-...

Tweets

12 GAMBAR Natassia Malthe di Majlis Berbuka Puasa KRU Music : #VikingdomPromo #Vikingdom @krustudios

12 GAMBAR Natassia Malthe di Majlis Berbuka Pua...

budiey.com 31 Jul '13, 5am

Buat pertama kalinya petang kelmarin, Budiey bertemu mata dengan seorang pelakon bertaraf antarabangsa dan kini sedang gia...

(12 GAMBAR)Celepets Raikan Anak-Anak Yatim Di Majlis Berbuka Puasa via @beautifulnara

(12 GAMBAR)Celepets Raikan Anak-Anak Yatim Di M...

beautifulnara.com 02 Aug '13, 5am

Rakan rakan Celepets yang lain seperti Atilia dan daphne Iking tidak dapat hadir kerana ada urusan yang tidak dielakkan.An...

(11 GAMBAR)Siti Nurhaliza Di Majlis Berbuka Pua...

beautifulnara.com 24 Jul '13, 1am

siapa cakap siti derhaka kat abah dia silap 100% kalau tak suka siti tu ada jer yang menentang.. abah siti memang tak setu...

Foto : Tasha Shilla Buka Puasa Bersama Peminat

Foto : Tasha Shilla Buka Puasa Bersama Peminat

ohbulan.com 31 Jul '13, 4am

Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, pastinya ramai selebriti tempatan mengambil peluang yang ada untuk menganjurkan maj...

Oh! Berbuka Puasa Dengan Box Motor: Gambar kiriman dari Nazirul Muzammil. Ceritanya kawan dia ni terlupa yang

Oh! Berbuka Puasa Dengan Box Motor: Gambar kiri...

ohtidak.com 29 Jul '13, 5pm

Gambar kiriman dari Nazirul Muzammil. Ceritanya kawan dia ni terlupa yang ada bungkus Nasi Goreng untuk berbuka. Dengan ha...

ChurpChurp Buka Puasa!

ChurpChurp Buka Puasa!

redmummy.com 02 Aug '13, 2am

Melepek si adik dikerjakan muka kakaknya! nak jugak semua bergambo masuk lam dalam nih. Skang aku dah tak yah duduk belaka...

Thats a big list of songs to chose from! What i...

mysalsacongress.com 31 Jul '13, 12pm

You may choose a song from the FANIA catalog. EXAMPLE: The song can be from an older record from FANIA, but if its not on ...

Cabaran mengendalikan kursus semasa bulan puasa...

cutecarry.com 01 Aug '13, 3pm

Bulan puasa, terutamanya pada minggu-minggu awal adalah satu minggu yang amat mencabar kerana CuteCarry menghadapi masalah...

Projek berbuka puasa Geng Putrajaya #LavaGrill via @BENASHAARI

Projek berbuka puasa Geng Putrajaya #LavaGrill ...

benashaari.com 27 Jul '13, 9pm

Alhamdulillah .. Perancangan minit minit terakhir jadi kenyataan. Aku risaukan ramai tak jadi datang sebab aku dah booking...

Jemputan ke Majlis Iftar eQurban di Warisan Kaseh, Banting via @denaihati

Jemputan ke Majlis Iftar eQurban di Warisan Kas...

denaihati.com 26 Jul '13, 6am

Assalamualaikum dan Salam 1Dunia, pada 30 Julai 2013 (Selasa) team eQurban.com bersama Denaihati Network dan Darul Maghfir...

#LEED in Italia continua a crescere: 200 progetti pari a una superficie di oltre 3 milioni di mq!

#LEED in Italia continua a crescere: 200 proget...

gbcitalia.org 30 Jul '13, 10am

Il fenomeno LEED rappresenta una vera e propria rivoluzione a livello globale in termini di sostenibilità ambientale nelle...