31 Aug '11, 3pm

Jam Tangan Pilihan via @ariffshah

Jam Tangan Pilihan via @ariffshah

Aku tak pernah suka pakai jam tangan. Sebab utama adalah badan aku yang cepat berpeluh. Bila dah berpeluh dan melekit, pakai jam mahal macam mana pun mesti rasa tak best. Satu lagi sebab rimas. Kalau boleh aku nak tangan aku bebas tanpa elemen lain. Tak pernah suka pakai apa-apa kat tangan ni. Selama 24 tahun hidup tak pakai jam, senang je sebenarnya kalau nak tau waktu pukul berapa. Samada tengok kat phone, ataupun tengok jam orang. Tengok jam orang adalah lebih mencabar, memerlukan skil untuk menoleh dan melihat tanpa menimbulkan syak wasangka target tersebut. Boleh juga dijadikan alasan untuk usya awek dalam metro . -__-’ Disebabkan tak lama lagi aku akan bergelar ‘pekerja’ (harap bukan ‘penganggur’), imej tu kena ubah. Pemakaian jam bagi aku adalah satu perubahan. Jenis jam yang dipakai juga akan mencerminkan personaliti aku nanti. MG 29er – dah terkeluar daripada baje...

Full article: http://ariffshah.com/jam-tangan-pilihan/

Tweets

Blog: Populariti Najib Pasti Junam Jika Gagal T...

anwaribrahimblog.com 30 Aug '11, 10am

Pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat meramalkan populariti Datuk Seri Najib Razak, yang terus merosot, akan berhadapan dengan ...

Blog: Najib Tersepit Antara Populariti Menurun Dengan Harapan Reformasi Sistem Pilihan Raya Yang Melambung: ... #fb

Blog: Najib Tersepit Antara Populariti Menurun ...

anwaribrahimblog.com 30 Aug '11, 10am

Perdana Menteri Najib Razak kini tersepit di antara pola popularitinya yang semakin menurun, dengan harapan reformasi sist...

[Daily Blog Reads] Gym Jam: DJ Eva T Desire Vol. 3 - Just showing some love to my girl, DJ Eva T. She put together

[Daily Blog Reads] Gym Jam: DJ Eva T Desire Vol...

withlovefay.com 01 Sep '11, 4am

Gym Jam: DJ Eva T – Desire Vol. 3 Just showing some love to my girl, DJ Eva T . She put together this sick mixtape which I...