31 May '13, 2am

S Itu Untuk Saleha, Bukan Datuk S – Rita Rudaini via @beautifulnara

ko x de kat tmpat dia..ko pun jgn tunjuk terlebih baik plak..situasi membaca,mendengar lain!,yg menghadapi semua tu hanya RITA jer tau.. ko Nampak keburukan rita jer..kebaikan ko x Nampak pun? ada mata lihat ada telinga ko dgr je la..itu la konsep ko! ko nak tentukan hidaup dia aman ke X? ko ada ke kat sisi Rita 24 jam? x masuk akal la komen ko tu! patut Nye kalo ko tu baik sgt..sepatutnye mendoakan kebaikan utk dia. x yah la nk ckp statement ko mcm2. meluat aku wei! patutnya ko respect dia membesarkan anak2 dia jadi ibu tunggal. kalo ko jadi kat tempat dia belum tentu ko boleh buat mcm dia..kepada RITA..terus usaha dan majukan diri anda utk terus Berjaya dlm semua bidang yg ceburi..yang penting perkara wajib kite buat adalah sembahyang 5 waktu..sbb dalam kubur perkara pertama tuhan akan tanye adalah SEMBAHYANG! .dunia dan akhirat mesti seimbang. RITA I doakan u..mendapatk...

Full article: http://beautifulnara.com/s-itu-untuk-saleha-bukan-datuk-s...

Tweets

EXTREMIS RASIS!: Ah Foo, itu malai sulah lupa i...

zul4kulim.blogspot.com 30 May '13, 6am

Ah Foo, itu malai sulah lupa itu 13 Mei kah? Aiya Ah Cheng, lu luluk liam-liam la. Lia tuhan pun sulah kasi jual, lu lagi ...