30 Apr '13, 8am

Tindakan Ammar Alfian Tidak Matang – Puteri Sarah Liyana via @beautifulnara

Ammar, diharap hentikanlah kata2 awk yg mhina org, dah putus tu lupakan dan teruskan kehidupan ke arah kebaikan. Biarlah Puteri Sarah teruskan kehidupan yg lbh baik mcm skrg.Jgn la nk mhina dan buka aib mcm yg dihebohkn kat dlm twitter awk tu. Smua ada kesalahan masing2, klau nak hebohkan ttg mslh dh tebuk ke smua, yg mbuat tu pun awk, tak ke awk rs malu perangai awk yg tak senonoh tu.ptut awk sbg kawan dan kata nak kawin dgn puteri sarah sebelum ni, bimbing ke jln kebaikan, bkn terus hanyut dgn budaya barat awk.ternyata awk lbh teruk.Dia dah berubah jd lbh baik.sy tgk pun seronok sejuk mata memandang.jgn la mengaibkan org.awk sedar tak aib yg awk buka tu adalah keaiban diri awk sendiri.cuba la awk berubah ke arah yg lbh baik, bimbing gf awk yg baru yg awk kata model tu.biar smua brubah jd baik.dah xde jodoh xperlulah nk diungkit kisah lama.tolong berfikiran matang.jgn per...

Full article: http://beautifulnara.com/tindakan-ammar-alfian-tidak-mata...

Tweets

Puteri Sarah Liyana Sedang Bercinta Dengan Syamsul Yusof – Ammar Alfian via @beautifulnara

Puteri Sarah Liyana Sedang Bercinta Dengan Syam...

beautifulnara.com 29 Apr '13, 2am

Tak tahu sama ada Ammar Alfian sedang kecewa sehingga membuat dakwaan sebegini ataupun memang perkara ini sedang berlaku. ...

Syamsul Yusof Bercinta Dengan Puteri Sarah?

Syamsul Yusof Bercinta Dengan Puteri Sarah?

ohbulan.com 29 Apr '13, 3am

Kontroversi yang melanda Ammar Alfian bersama bekas kekasih, Puteri Sarah Liyana. nampaknya masih belum reda lagi. Selepas...

(5 GAMBAR)Naeema Taqiyyah, Puteri Sulung Carleed Khaza & Natasha Hudson via @beautifulnara

(5 GAMBAR)Naeema Taqiyyah, Puteri Sulung Carlee...

beautifulnara.com 30 Apr '13, 5am

Akhirnya wajah si comel puteri sulung hasil perkahwinan Carleed Khaza dan Natasha Hudson telah pun dikongsi oleh ibunya me...