29 Apr '13, 1am

"Bila artis berpolitik .. " di

"Bila artis berpolitik .. " di

Azhar Sulaiman .. Hurmm .. Samada betul atau tidak , ko tak perlu la beria nak siap bersumpah gitu .. Ko beria nak bukak aib orang ke ? Alahai.. Dulu masa jadi artis , takde buat dosa ke ? Norman Halim … Haih , dia ni rela tengok anak bangsa dia leka dengan hiburan yang melalaikan ke ? Cukup cukup dah laa .. Kita ini atas dunia sementara jer .. Takkan ada orang nak pasang speaker dan stereo dalam kubur ko tu nanti .. Faizal Tahir .. Dulu aku tak suka dia ni .. Tapi ternyata dia lebih bijak dari dua orang diatas tu .. Ac Mizal ? Ni tak yah kata apa dah .. Tengok dari cara pemakaian dia dalam tv pon dah tau camana dia berfikir .. Seperti seorang anak berkata kat mak ," Tak nak la gi sekolah .. Nanti cikgu rotan !". Jawab si emak tu lak .. " Aik , belum gi sekolah dah tau nak kena rotan ?? Cikgu rotan bila kita nakal , malas .. kalau jd budak bijak ,takkan cikgu nak rotan kan...

Full article: http://www.benashaari.com/2013/04/bila-artis-berpolitik.html

Tweets

Logik Akal Bila Yusof Qadarwi Sokong DAP?: Seperti yang dimaklumkan sebelum ini bahawa Al Juburi akan mengelua...

Logik Akal Bila Yusof Qadarwi Sokong DAP?: Sepe...

papagomo.com 29 Apr '13, 5am

11 Persoalan Asas Kebangkitan Rakyat Syria..(Sambungan) 8.Apakah pandangan ulama pada kebangkitan rakyat Syria Kebangkitan...

Bersuara

1malaysia.com.my 01 May '13, 12pm

Bila orang bercakap mengenai dasar-dasar kerajaan, mereka sering menyebut jumlah-jumlah yang besar serta konsep-konsep yan...

Tahniah! >>> @Reshmonu Artis Malaysia Pertama Diterima Rakam Album Bersama Jim Beanz

Tahniah! >>> @Reshmonu Artis Malaysia Pertama D...

ohbulan.com 24 Apr '13, 12am

Penyanyi yang terkenal menerusi lagu “Hey Wale,” Reshmonu difahamkan bakal bekerjasama dengan pemuzik terkenal, Jim Beanz ...

Kerana Politik, Rakan Artis Sanggup Kutuk Nurul...

ohbulan.com 18 Apr '13, 8am

Dalam kehangatan serta kesibukan menanti hari mengundi, pastinya pelbagai isu bakal timbul tambah-tambah lagi bagi mereka ...