30 Jul '18, 2am

'Emak, Emak..Jangan Lena. Jangan Sibuk Kisah Husna'

'Emak, Emak..Jangan Lena. Jangan Sibuk Kisah Husna'

Ni mangsa pedo. Budak ni di’grooming’ dari sebelum ambik upsr. Bila umur 13 tahun dah mengandung. Budak tu happy je sebenarnya sebab dia tak tahu akibat. Best apa ada lelaki sebaya bapa belai, peluk, sentuh dan akhir sekali barulah bersetubuh. Bersetubuh ni babak akhir setelah mangsa terkulai manja. Kesian tak, budak kecik dah kendung anak. Ni gambar saya ambik waktu dia nak mandi anaknya. Terpaksa berjengket sebab masih rendah. Pendek. Ketinggian belum cukup. Masa mengandung sedih tengok budak kecik perut terjungkit kedepan. Di sini mereka perlu berdikari. Kena urus anak sendiri. Ada kawan sebelahnya perhati, tunjuk ajar supaya budak ni lakukan dengan betul.

Full article: http://ohbulan.com/emak-emak-jangan-lena-jangan-sibuk-kis...

Tweets

Kisah ‘Jijik’ Akibat Terlalu Percayakan Kawan S...

ohbulan.com 30 Jul '18, 4am

‘Belum Sempat Urus Niaga Selesai, Tiba-Tiba..’ ‘Mereka Menyamar Sebagai Pihak Bank’ – Syafiq Kyle Rugi RM40,000 ‘Aku Ada D...