Makanmakan

  1. 19 Jan '18, 5am

    @7JW aku pun ingatkan tiap-tiap kali boleh dapat, rupanya hanya satu kali je. Gunakan rm 5 tu belilah satu apps yang murah, kira ni bayar harga satu apps boleh dapat dua apps la ni hahaha

    • See on:
  2. 19 Jan '18, 5am

    @blankspace2295 Tulah yang aku pelik sebab masa beli tu tak discount pun rm 5, rupanya lepas tu baru dia bagi balik rm 5 tu. Ni cara mereka nak tarik korang beli banyak apps la ni

    • See on:
  3. 18 Jan '18, 3pm

    ada tak kaki game yang pernah beli guna yang rebate ni? aku ada rm 5 ni tapi tak taulah macam mana nak guna ni

    • See on: