31 Dec '12, 4am

Saya Semakin Sunyi Apabila Tidur Seorang Diri Di Katil – Raja Azmi via @beautifulnara

orang yang tak kawen lagi or orang yang dah kawen yang otak fikir tuttttt je terfikir benda2 gersang. jangan tipu la mana isteri tak sunyi suami outstation ke lama2. suami tu bestfriend tau tak! itulah tempat begurau senda, luah perasaan dan mcm2 lagi boleh buat atas katil. Orang dah kawen mana ada setiap hari fikir tuttt je. orang yang tak kawen lg je otak fikir lain. Cuma raja azmi ni tak patut buat statement ni kat media. Ni simpan sendiri2 sudah. Yang korang tak payah la nak kutuk perempuan gersang tah apa2 nya. Yang lelaki2/suami2 tak payah nak kutuk sangat. Kalau isteri korang TAK sunyi bila korang takde kat rumah nanti padan muka korang. ego sangat.

Full article: http://beautifulnara.com/saya-semakin-sunyi-apabila-tidur...

Tweets

#scarpe con i rovi per l’ultimo dell’anno. Le firma @Balenciaga

#scarpe con i rovi per l’ultimo dell’anno. Le f...

ohmyshoes.it 31 Dec '12, 8am

Rovi che si arrampicano lungo il piede ingabbiandolo in un incantesimo che ci sembra provenire direttamente dalle fiabe an...

Perkahwinan Tidak Akan Jejas Prestasi Saya – Apek via @beautifulnara

Perkahwinan Tidak Akan Jejas Prestasi Saya – Ap...

beautifulnara.com 29 Dec '12, 3pm

Fuh ~~~ Peminat-peminat bola sepak Kelantan terutamaya dan peminat bola sepak Malaysia amnya bolehlah menarik nafas lega m...