30 Jun '17, 8am

Elly Mazlein Bidas Bekas Suami Di Instagram

Buat para suami jd laa laki2 yg ada maruah, bertanggungjawab, menjaga amanah dan hak dibawah tanggungan mu. Kenapa Allah muliakan kita sbg pemimpin kt atas dunia ni? Sbb amanah dan tanggungjawab tu xde makhluk yg sanggup pikul. Nak pikul dosa anak isteri, nak bg nafkah dan keperluan mrk binatang yg gagah perkasa pun x sanggup, apalagi bukit bukau, sungai, laut, langit dan segala makhluk? Besar tu tanggungjawab! Jgn bertuhankan nafsu jer hidup tu! Kahwin semata2 melepaskan kemahuan nafsu tp tanggungjawab tak mau tunai! Perangai mcm tu dah setaraf mcm binatang! Xde makna 9 akal yg Allah anugerah tu kalau digunakan utk jd hamba kpd nafsu yg satu tu! Hashtag mohon terasa…

Full article: https://www.rotikaya.com/elly-mazlein-bidas-bekas-suami-d...

Tweets

BEKAS SUAMI 'HEARTBREAK' - ELLY MAZLEIN 'BIDAS'...

myartis.com 01 Jul '17, 12am

Penyanyi dan pelakon Elly Mazlein menerusi laman Instagram (IG) kelmarin telah tampil membidas balik kenyataan pelakon Fay...

TUTUP RUANGAN KOMEN DI IG - FAYE KUSAIRI TERASA...

myartis.com 02 Jul '17, 3am

Semua sedia maklum mengenai kenyataan balas dari penyanyi dan pelakon Elly Mazlein mengenai suaminya pengarah drama, Azmi ...

Bekas Tunang Balas Dendam, Pasangan Suami Ister...

amazingnara.com 28 Jun '17, 3am

Inilah ‘barang sihir’ (gambar) yang ditemui tertanam di hadapan rumah pesakit pasangan suami isteri yang baru dua hari ber...

Zarina Anjoulie & Bekas Suami Perang Besar Di Instagram

Zarina Anjoulie & Bekas Suami Perang Besar Di I...

rotikaya.com 20 Jun '17, 10am

Tatkala Aidilfitri menjelang tiba, nampaknya berlaku sedikit perselisihan faham di antara Zarina Anjoulie dan juga suaminy...

REZEKI AIDILFITRI - ANAK ELLY MAZLEIN DAPAT DUI...

myartis.com 26 Jun '17, 12am

"Persiapan Sefhia cukup meriah sebab seronok. Raya tahun ini dia sudah besar dan faham. Dia sudah pandai tengok orang main...

Suami Kantoi Curang Dengan Kawan Baik Sendiri M...

amazingnara.com 30 Jun '17, 5pm

Hati isteri mana yang tidak hancur apabila kawan baik sendiri mempunyai hubungan sulit dengan suaminya. Ditambah lagi, kaw...

“Jangan Bandingkan Saya Dengan Bekas Kekasih Su...

rotikaya.com 06 Jul '17, 4am

Selamat melangsungkan majlis merisik pada minggu lalu, Elfira Loy meminta supaya berhenti membandingkan dirinya dengan bek...

BEKAS SUAMI MINTA 'KURANG' - ELLY MAZLEIN ANGGA...

myartis.com 13 Jul '17, 4am

Demikian kata penyanyi dan pelakon Elly Mazlein mengenai permintaan suaminya pengarah drama, Azmi Hatta yang ingin mengura...

DIDAKWA JADI PENGACAU RUMAH TANGGA NORMAN - ABBY 'BIDAS' HATERS "Bahagia sangat ke sampai cari salah orang,...

DIDAKWA JADI PENGACAU RUMAH TANGGA NORMAN - ABB...

myartis.com 24 Jun '17, 1am

"Bahagia sangat ke sampai cari salah orang, lepas bercerai saya tak pernah kacau Norman" Demikian bidas bekas anggota kump...

Kurangkan Nafkah Anak, Elly Mazlein Kecewa Beka...

ohbulan.com 13 Jul '17, 1am

Nampaknya kisah Elly Mazlein dan bekas suami masih belum lagi belum berhenti. Kalau sebelum ni ada isu hak penjagaan anak ...

[Kreatif] Pokok Bonsai Yang Di Buat Daripada Orizuru (Gambar)

[Kreatif] Pokok Bonsai Yang Di Buat Daripada Or...

amazingnara.com 29 Jun '17, 6pm

Di bawah ini adalah beberapa gambar yang telah dimuat turunkan oleh Naoki di dalam akaun Instagram beliau sendiri. Hasil k...

Mia Ahmad Dedah Perangai Suami Lepas Kahwin

rotikaya.com 27 Jun '17, 12am

Baru sahaja mendirikan rumahtangga pada Januari lalu, pelakon Mia Ahmad menjelaskan bahawa baru kini dia mengetahui perang...