30 Nov '12, 2pm

Live blog update: Tempat Jatuh Lagikan Dikenang

Live blog update: Tempat Jatuh Lagikan Dikenang

September – Oktober – November 2012. Gambar curi Moscow dah start salji dan sejuk membeku. Rasa rindu bila dengar bunyi hujan rintik-rintik kat luar macam bunyi salji jatuh ke tingkap. Rasa bersyukur sebab dapat menetap di bumi Moscow tu selama lima tahun; bukan satu pengalaman yang semua orang boleh rasa. Biasanya kalau bulan November ni, dah start exam untuk subjek-subjek kecil, tak pun submission projek untuk semester ni. Masa ni lah memang kuat dugaannya.. dengan tidur tak cukup walaupun masa ni malamnya dah mula jadi panjang dan memang sejuk (sedap nak tidur!), dengan salji lebat waktu pagi yang memang terpaksa diredah semasa ke kelas dan kadang-kadang pukul 9 malam baru balik semata-mata nak selesaikan submission. Rasa macam nak duduk oversea balik la..

Full article: http://ariffshah.com/tempat-jatuh-lagikan-dikenang/

Tweets

Tertimpa Durian Jatuh, Bayi 1 Bulan Tewas

Tertimpa Durian Jatuh, Bayi 1 Bulan Tewas

pontianak.tribunnews.com 28 Nov '12, 9am

TRIBUNPONTIANAK.CO.ID, NIBONG TEBAL - Bayi yang masih berumur satu bulan, Mohd Yusuf, nyawanya tak bisa tertolong akibat t...