30 Jun '16, 2am

Stacy Nafi Tuduhan Peminat Yang Mendakwa Beliau Dan Akim Berlagak Sombong

Assalamualaikum..terlebih dahulu saya nak cakap yang saya tak de niat nak AIBkan sesiapa. Ye la memang nasib kami ja yang diaibkan. saya tidak pernah marah sampai begini..Adik ku sayang dah lah ini bulan ramadhan pastu ayat-ayat awak tidak kena dengan penampilan awak.. Ceritanya, malam tadi kami pergi membeli barang- barang rumah di homepro, memandangkan baru pindah rumah petang tadi..dikesibukan mencari barang, ramai juga yang menyapa kami dan kami siap buat macam meet and greet lg depan kedai tu, yalah bersyukur orang-orang yang sukakan kita selalu mendoakan yang terbaik untuk kita, jadi kami memang berbesar hati dan menghargainya sangat, terima kasih Alhamdulillah, ramai juga yang kami jumpa tadi. Macam mana adik ni boleh cakap kita gitu? Maybe kita tak berapa dengar. Walaupun kami menyanyi tapi pendengaran kita sama sahaja tau, tiada yang hebat suara, sampai semut pun ...

Full article: http://beautifulnara.com/stacy-nafi-tuduhan-peminat-yang-...

Tweets

Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat

Stacy, Akim Nafi Sombong Terhadap Peminat

rotikaya.com 30 Jun '16, 3am

Sebagai selebriti pasti banyak mata yang memandang setiap kali mereka menghabiskan masa diluar, terbaru pasangan suami ist...

PEMINAT BERANG 'KIMCY' BERLAGAK SOMBONG - INI J...

myartis.com 30 Jun '16, 1am

Penyanyi Stacy atau nama penuhnya Ummu Syaikhah Stacy Anam meluahkan rasa kesal apabila ada pihak menyifatkan beliau dan s...

Ikuti Episod Persiapan Raya Akim Ahmad & Stacy #LebihErat @mydigi

Ikuti Episod Persiapan Raya Akim Ahmad & Stacy ...

rotikaya.com 24 Jun '16, 3am

INTERAKSI: 8 Tweet Dengar Lagu Raya #LebihErat & Ikuti Kisah Lebaran Akim & Stacy Oleh Rotikaya Staff pada 24 June 2016, 1...

Tuduhan kafir harbi, pandangan ketinggalan zama...

blog.limkitsiang.com 28 Jun '16, 10pm

— Muhammad Nur Manuty Malay Mail Online 27.6.2016 Sesungguhnya, Biro Pemahaman & Pemantapan Agama (BiPPA) Keadilan ingin m...

Tuduhan kafir harbi, pandangan ketinggalan zama...

blog.limkitsiang.com 28 Jun '16, 10pm

— Muhammad Nur Manuty Malay Mail Online 27.6.2016 Sesungguhnya, Biro Pemahaman & Pemantapan Agama (BiPPA) Keadilan ingin m...

Hot!Polis Kepung Komtar,Adakah Lim Guan Eng Di Tahan Didakwa Atas Tuduhan Rasuah!

Hot!Polis Kepung Komtar,Adakah Lim Guan Eng Di ...

pisau.net 29 Jun '16, 9am

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dilaporkan ‘ditahan’ Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) susulan skanda...

Bole baca di sini

hafizfirdaus.com 06 Jul '16, 10am

Sebagai contoh, wanita yang menghadapi kes ketiga ini melihat darah keluar secara berterusan bermula pada hari Khamis yang...