30 Sep '15, 2am

Rozita Che Wan Hadiahkan Anak Jam Tangan Mewah Bell & Ross

Jika Allah bg aku kaya raya tidak la aku ajar anak2 untuk bermewah2. nak kan sesuatu dapatkan guna usaha diri sendiri bukan dari mak bapak. Camtulah parents kak moon ajar dari kecik walaupun dorg mampu nak bagi tapi dorg tak bagi, cukup bagi pendidikan yg baik,Alhamdulillah awal 20an dah ada harta dan legasi sendiri. nak kemewahan cari sendiri. kata mak kak moon biar nanti tau camna hidup susah kalau keluarga jatuh dari kekayaan tak adalah meraung kesusahan sbb tau hidup susah. anak2 kak moon pun akan diajar hidup susah bukan menyendeng kat harta mak pak je.

Full article: http://beautifulnara.com/rozita-che-wan-hadiahkan-anak-ja...

Tweets

Che Ta Anjur Majlis Mewah Rai Birthday Ke-19 Anak

rotikaya.com 29 Sep '15, 2am

Malam semalam telah berlangsung majlis sambutan hari lahir anak sulung Che Ta , Ammar Effendy yang ke 19 dalam suasana yan...

Rumah Dibobol Maling, Tiga Jam Tangan Rolex Seharga Rp 800 Juta Raib

Rumah Dibobol Maling, Tiga Jam Tangan Rolex Seh...

regional.kompas.com 29 Sep '15, 6am

— Aksi pencurian kembali terjadi di kawasan Karang Panjang, Kecamatan Sirimau, Ambon. Dalam aksi itu, maling menggasak tig...

(50 GAMBAR)Sekitar Sambutan Majlis Ulangtahun K...

beautifulnara.com 29 Sep '15, 7am

Amboi dik Ammar…x sabar nk jd org dewasa ke…Ketrampilan ala2 abg macho gitu tp umurnye bdk plk…Nsb baik awek awk tu lbh ku...

Rozita Che Wan Sedar Ada Pihak Pertikai Gaya Hidup Mewahnya

Rozita Che Wan Sedar Ada Pihak Pertikai Gaya Hi...

rotikaya.com 03 Oct '15, 2am

Selebriti Gambar Berita INTERAKSI: 4,005 Tweet Che Ta Lebih Memilih Watak Dalam Lakonan, Utamakan Bidang Perniagaan Oleh R...