30 Apr '11, 10am

#zonartis update #royalwedding on blog ~ Gambar perkahwinan Putera William & Kate Middleton

#zonartis update #royalwedding on blog ~ Gambar perkahwinan Putera William & Kate Middleton

Mungkin ada antara korang yang tidak sempat menyaksikan siaran langsung upaca perkahwinan Putera William dan Kate Middleton yang disiarkan di NTV7 petang kelmarin atau sempat tengok tapi rasa tak puas lagi, nah gambar-gambar sekitar upacara perkahwinan Putera William dan Kate Middleton tu untuk korang layan. Ada 16 gambar kesemuanya. Enjoy!

Full article: http://www.zonartis.com/gambar-perkahwinan-putera-william...

Tweets

(GAMBAR)Majlis Perkahwinan Diraja Putera William Dan Kate Middleton:

(GAMBAR)Majlis Perkahwinan Diraja Putera Willia...

beautifulnara.com 29 Apr '11, 12pm

Rasanya semua orang tahu yang sebentar tadi telah berlangsung perkahwinan diraja antara Putera William dan Kate Middleton....

LEAKED! Pic of Kate giving William @lwliam a bl...

eforericyong.blogspot.com 30 Apr '11, 1am

) And then, I just enjoy writing crap, n taking pictures of people and my friends in compromising positions. Or just funny...

ASTON MARTIN PILIHAN PRINCE WILLIAM & KATE MADDLETON

ASTON MARTIN PILIHAN PRINCE WILLIAM & KATE MADD...

akmalhilmi.com 30 Apr '11, 12am

menggunakan kereta Aston Martin yang diubah warnanya dan juga no plate “JU5t WED” dan dihiasi stiker “L” keluar berjalan-j...

BLOGLIST MAJLIS PERKAHWINAN UJANG9897

BLOGLIST MAJLIS PERKAHWINAN UJANG9897

akmalhilmi.com 30 Apr '11, 6pm

bersempena dengan majlis perkahwinan ujang and yana nieh….ramai dah mula busy cari geng masing-masing nak g macam mana la…...

Merry Easter !!! here's Kate Middleton and Prince William's controversial royal wedding invite list!

Merry Easter !!! here's Kate Middleton and Prin...

eforericyong.blogspot.com 24 Apr '11, 2pm

The guest list for the royal wedding of Prince William and Kate Middleton sparked controversy on Sunday after monarchs fro...

Their hair? PLEASE tell me someone noticed the similarities between Kate Middleton and Amanda Bynes!

Their hair? PLEASE tell me someone noticed the ...

melaniehwa.blogspot.com 29 Apr '11, 10am

It has been every girl's fairy tale to marry a Prince and it is definitely a fairy tale come true for the beautiful Kate M...

#zonarti Jom tengok 3 gambar pertunangan @ZahirilAdzim & @SheraAiyob yang kami perolehi ni

#zonarti Jom tengok 3 gambar pertunangan @Zahir...

zonartis.com 01 May '11, 1pm

Tahniah kami ucapkan kepada Zahiril Adzim dan Shera Aiyob kerana sudah selamat mengikat tali pertunangan pada pagi tadi. M...