27 Jul '12, 5am

Sheila Rusly, Aida Khalida Dan Wardina Beri Pendapat Mengenai Kenyataan Abby Abadi via @beautifulnara

Assalamualaikum wbt.. tergerak hati rasanya utk memberi sedikit pendapat dalam isu yg semakin hari semakin besar ini.. saya selaku wanita yang juga berhijrah dr satu keadaan yg sama seperti wardina, abby abadi dan juga yang lainnya.. disini saya ingin berkongsi keadaan sbg manusia yg terima hidayah Allah swt.. dr sudut pandangan saya, kehidupan dan pengalaman manusia ini adalah berbeza-beza sebenarnya..Allah swt dah atur cukup sempurna cuma kita yg akan laluinya.. mungkin ini dugaan yg dihadapi oleh abby abadi sbg seorg ibu tunggal yang mana dia memiliki kerjaya sebagai pelakon utk menyara anak-anaknya.. dr sudut pandangannya dia memikirkan tentang kekangan yg diterima setelah berhijab.. dan saya yakin bukanlah dimaksudkan bahawa berhijab itu memberi kesusahan kepadanya dan jauh sekali utk menyatakan bahawa berhijab itu menjadi punca dia tidak dapat tawaran berlakon..tp mu...

Full article: http://beautifulnara.com/sheila-rusly-aida-khalida-dan-wa...

Tweets

OHBULAN!: Jangan Pertikai Isu Tawaran Kerja Kerana Bertudung - Sheila Rusly

OHBULAN!: Jangan Pertikai Isu Tawaran Kerja Ker...

ohbulan.com 27 Jul '12, 6am

Jika semalam Umie Aida menulis kenyataan di Twitter-nya mengatakan orang yang cetek pemikiran sahaja berfikir begitu (soal...

OHBULAN!: "Sangat Cetek Pemikiran Dia" - Umie Aida Respon Kenyataan Abby Abadi

OHBULAN!: "Sangat Cetek Pemikiran Dia" - Umie A...

ohbulan.com 26 Jul '12, 4am

Jika semalam dan berlanjutan hingga ke hari ini, isu Mamat Sepah kelihatan semakin besar, kini timbul pula isu baru di Twi...

Cetek Sungguh Pemikiran Abby Abadi – Umie Aida ...

beautifulnara.com 26 Jul '12, 5am

tak salah apa yg abby buat, cuma dkt minda kita sblm ni da melekat abby dulu x pakai tudung so, kalo abby cuba ckp bab aga...

BeritaSemasa : Abby Abadi Jadi Mangsa Politik?

BeritaSemasa : Abby Abadi Jadi Mangsa Politik?

beritasemasa.com 30 Jul '12, 7am

Pelakon yang juga penyanyi, Abby Abadi memberitahu di laman sosial Twitter miliknya, mengatakan bahawa kontraknya sebagai ...

Video: Faizal Tahir, Wardina Safiyyah, Nabil Raja Lawak Untuk Iklan Tesco Malaysia

Video: Faizal Tahir, Wardina Safiyyah, Nabil Ra...

rotikaya.com 27 Jul '12, 7am

Okay. Selepas ini kami perlu pergi ke HQ Tesco Malaysia untuk minta bayaran kerana menulis tentang kempen Tesco sempena Ai...

Kontrak Tudung Abby Abadi Ditamatkan Kerana Ser...

beautifulnara.com 30 Jul '12, 2pm

alaaa AHC tu yg gelabah lebih… abby jd ahli parti politik je pun bkn pegi jd kongsi gelap ke, geng samseng ke… lg pun dia ...

(TAHNIAH)Abby Abadi Dan Memey Suhaiza Kini Suda...

beautifulnara.com 02 Aug '12, 6am

secara jujurnya aku perhatikan abby ni seorg yg sgt tabah…pernah jatuh berkali-kali,kecewa berkali2..tp tetap bgn..susah n...

Mereka yang terbaik semasa Jahiliah adalah terb...

saifulislam.com 27 Jul '12, 1am

thank! ustaz…saya tertarik dngn kenyataan tentang: “…Menyentuh soal disiplin pula, perkara ini sangat penting untuk jadi s...

Abby Abadi: Selebriti Seperti Saya Hanya Ada Kerja Selepas Kerajaan Tumbang

Abby Abadi: Selebriti Seperti Saya Hanya Ada Ke...

rotikaya.com 25 Jul '12, 5pm

Kami seronok sebenarnya melihat perkembangan Abby Abadi yang semakin serius dalam bidang politik sehingga mampu mencabar p...