22 Jul '12, 7am

Serius Shit - Berpantang Maut Sebelum Ajal

1st sekali, kat china penunggang motor diorang memang tak wajib pakai helmet ke? tu nampak bukan mcm jalan kampung tapi dah macam highway dah... 2nd ni salah makcik tu melintas kat zebra crossing atau salah lori tu sebab bawak laju sangat kat highway dan tak stop kat

Full article: http://blogserius.blogspot.com/2012/07/serius-shit-berpan...

Tweets

Ibu maut kempunan makan durian

hmetro.com.my 20 Jul '12, 8am

LENGGONG: “Mak memang gemar makan durian. Selepas pulang dari sekolah, dia mengajak saya ke rumah datuk di Lenggong untuk ...

Serius VS - Gigi Seleb Sebelum Dan Selepas Veneer (8 Gambar)

Serius VS - Gigi Seleb Sebelum Dan Selepas Vene...

blogserius.blogspot.com 21 Jul '12, 10am

Apa kamu ingat seleb luar negara gigi mereka sempurna sehak azali? Penipuan semata-mata! Hanya arris Malaysia yang bergigi...

Serius Komik - Selamat Berpuasa Semua!

blogserius.blogspot.com 21 Jul '12, 11am

Serius Komik - Selamat Berpuasa Semua! Serius Cool - Bank Untuk Anak Jalanan Dari Anak Ja... Serius VS - Gigi Seleb Sebelu...

Serius - Amaran Kebersihan Tandas Di Sebuah Mas...

blogserius.blogspot.com 21 Jul '12, 9am

Serius Komik - Selamat Berpuasa Semua! Serius Cool - Bank Untuk Anak Jalanan Dari Anak Ja... Serius VS - Gigi Seleb Sebelu...