29 Jun '15, 4am

Neelofa Dan Rizalman Perang Dingin Gara-gara Hashtag Instagram?

Ramai benor penyokong Neelofa..kalau ye pn bukan Lofa yang buat dah terang2 da kesilapan di situ. Hashtag insta tu milik Rizalman walaupun tak di patenkan..sepatutnya dia mintak maaf sebab wujud kekeliruan di situ..ni g mengata mengutuk pulak Rizalman. Perangai ko ni x baik la Neelofa..kalau staff ko yang slah buat kerja tu tegurlah, kalau agent2 tudung ko yang salah pun tegurlah. Kenapa nak merendah2 kan org lain..nak buat la sendiri hastag #Neelofarforzalora. Kalau ak jadi Rizalman aku amuk..dia tegur elok2 jek kot sal tudung tu pastu ko kutuk2 lakdlm IG..memng la pakcik tu menumis sambal ler..keluarga Lofa ni jenis kuat sentap dan melatah kot..ishk x berkenan ak perangai Lofa nie..dr x pakai tudung sampai meniaga tudung. Malulah org melayu sesama Islam jual tudung pun nak gaduh.Lagi malu dah wat silap berlagak sombong ego x reti nak merendahkan diri mintak maaf…sabar je...

Full article: http://beautifulnara.com/neelofa-dan-rizalman-perang-ding...

Tweets

Neelofa, Rizalman Gaduh Kerana Hashtag Di Insta...

rotikaya.com 29 Jun '15, 4am

Selebriti Media Gossip Gambar Berita INTERAKSI: 66,450 Tweet Neelofa, Rizalman Gaduh Kerana Hashtag Peniaga Di Instagram? ...