30 Apr '12, 3pm

Rakyat Dipukul kerana Undang2 Kecil DBKL

Rakyat Dipukul kerana Undang2 Kecil DBKL

Memang dah dijangka pun puak puak keparat ni akan menyalahkan polis akibat provokasi yang dicetuskan mereka. Semua orang dah maklum mana ada perhimpunan macam tu akan aman. Mesti mereka nak supaya akan berlaku huru hara supaya mudah tuding jari kat pihak berkuasa. Ini bukan lagi perhimpunan BERSIH tapi perhimpunan FOCKATAN. Pemimpinnya pula tak bertanggungjawab menggalakkan keganasan pada polis dan pihak berkuasa. Unit AMAL pula jadi unit mungkar dengan mengepalai gerombolan merempuh hadangan polis. Polis jadi mangsa melepaskan dendan dan geram. Budaya yang akan memusnahkan negara ini dimasa depan. Itu yang mereka mahukan. Tunggu pilihanrayalah wei..

Full article: http://www.malaysiawaves.com/2012/04/rakyat-dipukul-keran...

Tweets

Blog: Nostalgia 98: Himpunan Rakyat Di Dataran ...

anwaribrahimblog.com 30 Apr '12, 10am

Anwar ibrahim anwaribrahimblog TV antara ehsan kongres Demokrasi Euro 2008 Kongres Nasional Parti Keadilan Rakyat Shah Alam

Blog #Izyan updated: Majlis Berinai Kecil Fasha...

izyan.com 28 Apr '12, 2am

Gambar-gambar ABPBH 2011 Ramai juga artis dan selebriti yang menghadiri ke majlis ini, tak usah nak diperkatakan pastinya ...