28 Nov '14, 2am

Betul Ke Mia Sara Hipokrit Dengan Puteri Balqis? #beritapanas #miasaranasuha

Tidak terkejut apabila membaca ruangan gosip yang bersifat melaga-lagakan dua pelakon kanak-kanak, Puteri Balqis yang kini semakin popular dengan Mia Sara Nasuha. Apakah gosip ini benar atau ianya sekadar rekaan dari golongan dewasa yang sengaja mahu mensensasikan penulisan mereka. Haish, budak-budak pun nak kena buat gosip gak ke? Mungkin dah takde gosip pasal artis dewasa kot ni. Rasanya, biarkan mereka budak-budak ni dalam dunia meraka yang masih meniti kematangan. Korang rasa, budak-budak zaman sekarang reti ke apa itu hipokrit tu apa? Kita orang dewasa ni, tak payah nak buat story menghangatkan cerita. Nanti kita akan jadi kebudak-budakan. Cukup-cukuplah kita semua keruhkan keadaan yang sebenarnya, bukan apa sangat pun. Budak-budak je kot. Kepada ayah Mia, Budiey rasanya dia berhak untuk bersuara dalam hal ini. Ayah mana yang tak pertahankan anaknya kan? Ayah mana yan...

Full article: http://www.budiey.com/betul-ke-mia-sara-hipokrit-dengan-p...

Tweets

Mia Sara Kini Hipokrit Dengan Puteri Balqis?

Mia Sara Kini Hipokrit Dengan Puteri Balqis?

rotikaya.com 28 Nov '14, 1am

Televisyen Selebriti Media Gossip Gambar Berita INTERAKSI: 44,820 Tweet Mia Sara Hipokrit Dengan Puteri Balqis? Oleh RotiK...

Bengang Mia Sara Dituduh Hipokrit, Bapa Bakal Tuntut Di Akhirat

Bengang Mia Sara Dituduh Hipokrit, Bapa Bakal T...

beautifulnara.com 28 Nov '14, 3am

Bapa pelakon kanak-kanak Mia Sara, iaitu Muhammad Ridhuan Muhammad Saleh, mengakui dirinya terkejut dengan laporan gosip d...

(o ̄∀ ̄)ノ{CL2425!!) -: 1 year of MIA!! Some life ...

cl2425.com 30 Nov '14, 8am

hi! glad to see you are aliiiveee. miss your vlogs and videos. i work in the corporate world as well and can see how awkwa...

Saat Tepat Untuk Jalan-jalan ke Palembang: Dese...

suara.com 27 Nov '14, 12pm

- Sumatera Selatan menyimpan banyak tujuan wisata menarik. Bumi Sriwijaya ini tak hanya menawarkan alam yang indah, tetapi...

Nak tau handbag mahal ke tak, kena tengok sarun...

twitter.com 28 Nov '14, 2am

To bring you Twitter, we and our partners use cookies on our and other websites. Cookies help personalize Twitter content,...

Eh apa Safiq Rahim buat tu, nak main bola ke nak muay thai?

Eh apa Safiq Rahim buat tu, nak main bola ke na...

ohbulan.com 08 Dec '14, 5am

Skuad Harimau Malaya tewas kepada Vietnam 2-1 pada perlawanan separuh akhir pusingan pertama Piala Suzuki AFF 2014 di Stad...

Tak sabar nak tengok foto-foto Aaisyah Dhia Ran...

ohbulan.com 28 Nov '14, 12am

Tak ada yang lebih menggembirakan hati selain dapat melancong ke luar negara betul tak? Iyalah, bak kata pepatah, jauh per...