29 Mar '11, 1pm

Rambutnya hitam panjang bu…

Kisah ni berlaku 2 tahun lepas, waktu tu anak aku si kakak 2 tahun & si adik lagi 9 bulan. Belum lagi citer dah tegak bulu roma ni..confirm demam pas citer ni. Citer ni dah lebih 10 kali aku repeat..citer kat family..kawan2. Perjalanan dari kg ke shah alam..selalunya kitaorg pakai jalan dalam..means jalan kampong lar ikut sabak bernam, tanjung karang . Kuar dari umah kui 4.30ptg. Masa tu hujan lebat giler, adik & kakak tido kat belakang ngn bibik..Ngam2 belok lepas kat pasir penambang tu, si adik menangis..bukan nangis2 manja tu, nangis melalak tak hengattt. Tgk jam kui 7.30 camtu..magrib !! Aku Tanya bibik, asal adik nangis ni bik..tak tahu bu..tiba2 jer, bagi susu pun tak nk..aku ambik bawak ker depan..dia melalak gak..sambil tgk ke belakang..tangan dia genggam baju aku..mcm nampak sesuatu kat belakang..Aku ni mmg cepat terasa bab2 ni..bulu roma terus naik..rasa cam berd...

Full article: http://redmummy.com/2011/03/29/rambutnya-hitam-panjang-bu/

Tweets

By the beach…

By the beach…

redmummy.com 22 Mar '11, 8am

berpanas aku gigih dok kat tepi beach nih ngan anak2. hanya hari pertama ni jer depa main laut, pastuh takde dah, 2 hari p...