31 Jul '14, 12am

Zul Ariffin Pernah Pitam Akibat Makan Rendang!

Zul Ariffin Pernah Pitam Akibat Makan Rendang!

Bila tiba hari raya, antara juadah yang menjadi kegemaran atau juadah wajib adalah ketupat, rendang, lemang, kuah kacang dan macam-macam lagi. Korang pun mesti ada menu hari raya yang menjadi ‘favorite’ kan? Malah, mesti ada kenangan indah ketika menikmati makanan kegemaran masing-masing. Namun, bagi Zul Ariffin, pengalaman yang paling tak boleh dilupakan adalah sekitar Aidilfitri tahun lalu. Semuanya gara-gara terlalu banyak makan rendang. Kalau korang nak tahu, pelakon drama ‘Rindu Awak 200%’ ini pernah diserang darah tinggi ketika Aidilfitri tahun lepas akibat terlampau banyak makan rendang. Juadah paling saya suka adalah rendang yang mak saya masak. Biasanya dia masak cuma untuk raya je, jadi bila pagi tu memang dah makan la. Saya makan dengan nasi dan ketupat. Bayangkan, kalau rendang mak saya memang saya boleh makan satu periuk kot. Ketika Raya ke-4 saya pitam dan ja...

Full article: http://www.ohbulan.com/zul-ariffin-pernah-pitam-akibat-ma...

Tweets

Zul Ariffin: Saya Kena Paksa Diri Untuk Jadi Gembira

Zul Ariffin: Saya Kena Paksa Diri Untuk Jadi Ge...

rotikaya.com 07 Aug '14, 2am

Ramai sedia maklum akan hubungan Zul Ariffin dengan penerbit filem, Gayatri Su-lin Pillai sejak dua tahun lalu namun sejak...

Zul Ariffin ada masalah peribadi? Siapa peminat Zul kat sini?

Zul Ariffin ada masalah peribadi? Siapa peminat...

ohbulan.com 07 Aug '14, 3am

“I’m not married, yet single. No status. Apa yang boleh saya katakan, perjalanan karier sangat bagus tapi kisah peribadi, ...

#VideoLucu Lihat orang bule makan durian

youtube.com 05 Aug '14, 6am

[ Klik Caption untuk Indonesia Subtitles! ] [ Dengan teks Bahasa Indonesial: http://youtu.be/1KsCGstLRKg ] Facebook: http:...

Makan durian bareng keluarga itu rasanya nikmat...

twitter.com 04 Aug '14, 3pm

To bring you Twitter, we and our partners use cookies on our and other websites. Cookies help personalize Twitter content,...

"@AzNadhira: Iqbaal skeluarga + keluarga anit l...

twitter.com 03 Aug '14, 4am

To bring you Twitter, we and our partners use cookies on our and other websites. Cookies help personalize Twitter content,...