29 May '14, 3am

Abby Abadi Diceraikan Melalui SMS via @beautifulnara

Contoh ashrap diyana sakinah … cuma takut norman tak sanggup … abby cepat melenting … nanti klu norman tersilap sikit … abby post hal rumahtangga kat instgram fb twtter plak… MINTA DOA lg … Rasa2 norman pikir 1000000x la … tp klu abby dah berubah 360º. Norman tinjau2lah abby. Apasalahnya… sokong @anon. Vise versa … Rampasan yg di benarkn … Janji Adil .. Islam benarkn pun. Move On Abby smoga awk berjumpa yg lebih sesuai dngn Jiwa & Hati. Lain kali tak yah masukkan hal rumah tangga sama ada gud times @ bad times nnt jd umpatan. Smoga Abby berjumpa Jodoh hingga ke Jannah buat kali terakhir. Muhasabah diri yg penting … Cari jer org yg minat pllitik mcm awk habis citer … sehati sejiwa … dah lah jngn cari budak2 lagi … awk pun cantek lagi … Lihatlah anak2 semasa mrk tidur … Mrk lah penguat semangat utk teruskn Perjuangan Hidup awk & politik awk… Wasalam … dr sy yg tak minat poli...

Full article: http://beautifulnara.com/abby-abadi-diceraikan-melalui-sms/

Tweets

PANAS! Sumber Dakwa Abby Abadi Dapat Cerai Mela...

ohbulan.com 29 May '14, 1am

Isu & Kontroversi May, 29 2014 Sumber Dakwa Abby Abadi Dapat Cerai Melalui SMS Kecoh di dada-dada media semalam, pasangan ...

Farhan Lafaz Cerai 2 Kali Kepada Abby Abadi

beautifulnara.com 29 May '14, 5am

Farhan, suami kepada Abby Abadi dilaporkan telah melafazkan cerai sebanyak 2 kali kepada Abby Abadi. Salah satunya tidak d...

Suami Abby Abadi Lafaz Cerai Dua Kali

rotikaya.com 29 May '14, 4am

Suami kepada Abby Abadi, Muhammad Noor Farhan Che Bakar dilaporkan telah melafazkan cerai sebanyak dua kali terhadap pelak...

Abby Abadi Bakal Failkan Penceraian Esok

rotikaya.com 28 May '14, 12pm

Nampaknya khabar angin yang mengatakan rumahtangga pasangan Abby Abadi dan Muhammad Noor Farhan Che Bakar mempunyai masala...

Farhan Terlalu Muda – Abby Abadi via @beautiful...

beautifulnara.com 30 May '14, 4am

Saya akui masih sayangkan dia dan langsung tidak pernah membayangkan perceraian akan berlaku kerana salah faham yang timbu...

Abby Abadi Beri Hint Rumahtangga Bergolak Di Instagram?

Abby Abadi Beri Hint Rumahtangga Bergolak Di In...

ohbulan.com 19 May '14, 12am

Isu & Kontroversi May, 19 2014 Abby Abadi Beri Hint Rumahtangga Bergolak Di Instagram? Sekitar Julai tahun lalu, dunia hib...

Dia Terlalu Muda, Lelaki Lambat Matang – Abby A...

ohbulan.com 30 May '14, 3am

Isu & Kontroversi May, 30 2014 Dia Terlalu Muda, Lelaki Lambat Matang – Abby Abadi Dedah Punca Masalah Rumahtangga (Video)...

(Video) “Suami Terlalu Muda, Lambat Matang” – Abby Abadi via @ohtweet

(Video) “Suami Terlalu Muda, Lambat Matang” – A...

ohartis.com 30 May '14, 1pm

“Bukan kerana orang ketiga dan jika komen orang mengenai saya di laman sosial juga tidak pernah menjadi penyebab kepada ke...

Rumahtangga Abby Abadi Ada Masalah?

rotikaya.com 19 May '14, 2am

Orang tua tua ada berkata, kalau ada masalah rumahtangga jangan dibawa ke laman sosial — berbeza pula dengan Abby Abadi ya...

Rumah Tangga Abby Abadi Pula Dilanda Badai?

Rumah Tangga Abby Abadi Pula Dilanda Badai?

beautifulnara.com 19 May '14, 2am

Amboi ayat dilanda badai tue. Hehehe. Sekali sekala nampak puitis apa salahnya kan? Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan ...