30 Nov '11, 10pm

Serius LOL - Bila Fans Nazmi Faiz Melawak

Serius LOL - Bila Fans Nazmi Faiz Melawak

is the man of the hour. Baru 17 tahun tapi dah disanjung oleh sebahagian peminat bola sepak Malaysia sebagai Messi Malaysia. Gol beliau semasa kekalahan Malaysia kepada Bahrain tempohari tersenarai dalam antara 10 gol terbaik minggu lalu. Seperti biasa bila ada undian atas talian habislah kena invade. Yang kelakar ialah ruangan komen. Baca la sendiri. In b4 "ini semua mason...........bla bla" Tips oleh reader BS. Aku dah fav tweet dia tapi Ubersocial tak save dalam fav aku. So sorry bro I can't credit u for this find. Maaf.

Full article: http://blogserius.blogspot.com/2011/12/serius-lol-bila-fa...

Tweets

Nazmi Faiz tak perform la pulak

Nazmi Faiz tak perform la pulak

aizuddin.com 28 Nov '11, 12am

Siapakah Nazmi Faiz Mansor ? Muka ada macam Kaka sikit, umur pun baru je 17 tahun. Sebelum ni tak pernah-pernah tengok dia...

Serius - Iklan Super Serbanistas Yang Tiada Uns...

blogserius.blogspot.com 30 Nov '11, 10pm

Serius LOL - Parkour Menggunakan Kerusi Roda Serius Cute - Chloe Moe Dalam Majalah Interview (6... Serius LOL - Songkok An...

Serius LOL - Parkour Menggunakan Kerusi Roda

blogserius.blogspot.com 01 Dec '11, 4am

ra. Malangnya ini bukan fokus Pakatan Rakyat. Yang mereka tahu, gadaikan kepentingan bangsa, cabar kesucian agama, asalkan...

Serius Cute - Chloe Moe Dalam Majalah Interview...

blogserius.blogspot.com 01 Dec '11, 4am

Serius - Video Sempena HIV Day Semalam (NSFW) Serius Cool - DreamHack : Lan Party Terbesar Didun... Serius Indo - Makna Jl...

Serius LOL - Songkok Anti Freemason Dan Dakyah ...

blogserius.blogspot.com 01 Dec '11, 4am

Humour ialah lawak jenaka yang boleh di terima,sarcasm ialah sindiran,apa ke jenis humour yang merapu2..ya,adakah humour k...

Serius LOL - Bieber PWND

blogserius.blogspot.com 03 Dec '11, 5pm

Serius Sadis - Gambar Banduan Akhir China 12 Jam S... Serius Bodoh - Video Lagu Metal Paling Lame Serius Cool - Gaun Perka...

@coco_lui lol i make it laban with my @Mo_Manila Pinoy food post lol @bryanboy LOL

@coco_lui lol i make it laban with my @Mo_Manil...

thebaghagdiaries.com 05 Dec '11, 11am

On my succeeding plate, I also tried the balut pate served with melba toast *this was seriously worth trying because it ca...

Serius LOL - Neko Metalhead sempoi baq hang!

blogserius.blogspot.com 29 Nov '11, 5am

Seorang lelaki yang serius. Semuanya serius. Hatta ketika berak sekalipun aku akan serius. Tak bole senyum masa berak kamu...

Serius Hot - Bila Model Victoria Secret Move Li...

blogserius.blogspot.com 29 Nov '11, 4pm

Seorang lelaki yang serius. Semuanya serius. Hatta ketika berak sekalipun aku akan serius. Tak bole senyum masa berak kamu...