30 Oct '13, 1am

(55 GAMBAR)Pernikahan Dan Resepsi Dr. Ezani Dan Dr. Azrai via @beautifulnara

wah tahniah..cantik sangat..baju pon labuh..islamik sngat..tapi kenapa pengantin sekarang selalu ambik gambar ala2 nak bercium laki bini..pastu di tayang kepada umum..memang dah halal..tapi kan tak elok di pertontonkan..nak bergambar untuk koleksi sendiri tak pe..nie bersepah dlm facebook gambar kwin pose camtu..photographer pon kne ambik tahu apa yang boleh di upload apa yang tak buleh..jangan la nk lariskan bizns anda..aurat pengantin tak jaga..pengantin pon kena peka..tak salah nak berkongsi kebahagian dengan orang lain tapi biar la yang sepatutnya sahaja..kemesraan yang peluk2..romantik2 tu..sendiri tgok je la..ini pendapat umum ya..sekadar mengur utk kebaikan..

Full article: http://beautifulnara.com/55-gambarpernikahan-dan-resepsi-...

Tweets

(14 GAMBAR)Majlis Resepsi Ashraf Muslim Dan Wan...

beautifulnara.com 29 Oct '13, 5am

laki biase r gatai..xckup ngn sorg.xsngka muke je baik tp prangai…nauzubillah ! cian kt dayana tu kan..dlu kemain lg xngak...

An open letter to Dr Mahathir – Wenger Khairy (...

blog.limkitsiang.com 30 Oct '13, 8am

– Wenger Khairy The Malaysian Insider October 30, 2013 Dear Tun, In 1995, I remember that Malaysia was a land of hope, and...

Fizo Omar Dan Mawar Nikah 10 November 2013 via ...

beautifulnara.com 28 Oct '13, 6am

Sebentar tadi telah pun berlangsung majlis pengumuman majlis pernikahan Fizo Omar dan Mawar Abdul Karim. Untuk anda yang t...

(12 GAMBAR)Majlis Persandingan Ashraf Muslim Da...

beautifulnara.com 28 Oct '13, 1am

apa yang bley di ucap tahniah jer ler..smoga hubungan mereka baik2 hendaknya..aman sntiasa..hope ashraf jangan la lebihkan...

Serius LOL - #OhMyEnglish Dan #OhMyMalay Double...

blogserius.blogspot.com 29 Oct '13, 9am

Serius Seleb - Matematik Edisi Seleb (10 gambar) Serius LOL - #OhMyEnglish Dan #OhMyMalay Double Fa... Serius Cool - Seawi...

(14 GAMBAR)Khatam Al Quran, Doa Selamat dan Berinai – Diana Amir Dan Habib via @beautifulnara

(14 GAMBAR)Khatam Al Quran, Doa Selamat dan Ber...

beautifulnara.com 25 Oct '13, 1am

Hari ini, Diana Amir dan tunangnya Muhammad Habib Bullah A. Rahman bakal melangsungkan pernikahan di Masjid Tuanku Mizan Z...

Gambar: Di Sekitar Resepsi Perkahwinan Ashraf M...

rotikaya.com 28 Oct '13, 1am

Tidak banyak yang boleh kami tulis tentang resepsi perkahwinan Ashraf Muslim dan Wan Sakinah setakat ini, namun sementara ...

(13 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Diana Amir Dan Habib via @beautifulnara

(13 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Diana Amir...

beautifulnara.com 26 Oct '13, 2am

Pukul 9.30 malam tadi, telah selamat berlangsung majlis pernikahan pelakon Diana Amir dengan Mohd Habib Bullah A. Rahman d...

Kanye West Kritik Harga Louis Vuitton Terlalu Mahal, Puji H&M dan Zara

Kanye West Kritik Harga Louis Vuitton Terlalu M...

wolipop.detik.com 29 Oct '13, 6am

Kanye West Kritik Harga Louis Vuitton Terlalu Mahal, Puji H&M dan Zara Eny Kartikawati - wolipop ist. Jakarta - Kanye West...

THING: Dr Martens ‘The Slate Premium Collection’ Ferdinand and Halen Boots: If you pay attention to the curre...

THING: Dr Martens ‘The Slate Premium Collection...

streething.com 26 Oct '13, 5pm

If you pay attention to the current trend, you will notice that there are more labels releasing a more premium and higher ...

Jamal Abdillah Dan Rossa Dapat Gelaran Datuk via @beautifulnara

Jamal Abdillah Dan Rossa Dapat Gelaran Datuk vi...

beautifulnara.com 24 Oct '13, 1am

Seorang lagi penyanyi yang mendapat gelaran sama ialah Rossa, yang merupakan penyanyi dari Indonesia. Secara jujur, Abang ...