29 Oct '13, 12pm

PANAS BERAPI! KISAH BENAR TENTANG SUSU EXPIRED MAHFUZ BEAN YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!: Al kisahn...

PANAS BERAPI! KISAH BENAR TENTANG SUSU EXPIRED MAHFUZ BEAN YANG MESTI DIBACA SEMUA RAKYAT MALAYSIA!: Al kisahn...

PAS oh PAS..daripada pelaku seks sampai lah kepada pembohong dan pemfitnah..semuanya ada dalam parti anak setan tersebut...PAS tahu beb,dia terdesak nak kekalkan dun Sg Limau,walaupun ianya kubu kuat almarhum,tapi itu kubu kuat almarhum,bukan PAS...kita sendiri tahu bahawa Almarhum Ust Azizan bukan munafik seperti haji hadi dan nik aziz dan semua pemimpin PAS yang lain,masa almarhum menghembuskan nafasnya yang terakhir berapa kerat pemimpin PAS yg datang??nik aziz sndri pun tak dapat datang,kalau teoh beng hock ramai plak yg boleh pergi bagi penghormatan...apa yg aku cuba cakap ialah PAS memang tak yakin dia boleh menang di Sg Limau sebab dia tahu kdudukan dah tergugat dan akan lebi tergugat kalau kalah di sg Limau sebab itu apa saja fitnah yang mereka fikir logik pada akal dangkal mereka maka mereka akan gunakan...anyway,thumbs up for azeez sebab bagi satu jawapan yang me...

Full article: http://parpukari.blogspot.com/2013/10/panas-berapi-kisah-...

Tweets

Pas Kalah Di Sungai Limau, Mahfuz Bimbang Dipec...

pisau.net 30 Oct '13, 10am

Selain dari calon yang bertanding, rupanya ada lagi orang yang risau sekiranya PasGAGAL mempertahankan kerusi DUN Sungai L...

pengen borong semua yang ada disini hmmm

shop.vans.com 07 Nov '13, 7am

Shop MEN Shop Home Vans.com LXVI California Collection Collections Bands Shop All MEN's Product Shoes Classics Skate Surf ...

GEMPAR BERAPI! PAS KANTOI SEBAR RISALAH FITNAH DI SG LIMAU - RUGI TAK BACA: Adoyai PAS apa bebal sangat ni? De...

GEMPAR BERAPI! PAS KANTOI SEBAR RISALAH FITNAH ...

parpukari.blogspot.com 28 Oct '13, 8am

Adoyai PAS apa bebal sangat ni? Demi nak tunjuk si calon PAS tu amat akrab dengan arwah Azizan maka telah dilakukan satu g...