31 Jul '13, 5am

12 GAMBAR Natassia Malthe di Majlis Berbuka Puasa KRU Music : #VikingdomPromo #Vikingdom @krustudios

12 GAMBAR Natassia Malthe di Majlis Berbuka Puasa KRU Music : #VikingdomPromo #Vikingdom @krustudios

Buat pertama kalinya petang kelmarin, Budiey bertemu mata dengan seorang pelakon bertaraf antarabangsa dan kini sedang giat mempromosikan filem terbitan KRU Studios iaitu Vikingdom. Siapa lagi kalau bukan Natassia Malthe yang menjadi teraju utama filem arahan Yusry Abdul Halim ini. Pelakon aksi lasak ini turut hadir memeriahkan lagi Majlis Berbuka Puasa KRU Music yang diadakan di Hotel Peninsular, Jalan Semantan, Kuala Lumpur.

Full article: http://www.budiey.com/gambar-natassia-malthe-di-majlis-be...

Tweets

15 Gambar Selebriti di Majlis Berbuka Puasa KRU Music: @krustudios

15 Gambar Selebriti di Majlis Berbuka Puasa KRU...

budiey.com 31 Jul '13, 5am

Majlis berbuka puasa anjuran KRU Music diadakan sekaligus untuk melancarkan dua buah album terbaru. Satu, album Oh My Raya...

(12 GAMBAR)Celepets Raikan Anak-Anak Yatim Di Majlis Berbuka Puasa via @beautifulnara

(12 GAMBAR)Celepets Raikan Anak-Anak Yatim Di M...

beautifulnara.com 02 Aug '13, 5am

Rakan rakan Celepets yang lain seperti Atilia dan daphne Iking tidak dapat hadir kerana ada urusan yang tidak dielakkan.An...

(11 GAMBAR)Siti Nurhaliza Di Majlis Berbuka Pua...

beautifulnara.com 24 Jul '13, 1am

siapa cakap siti derhaka kat abah dia silap 100% kalau tak suka siti tu ada jer yang menentang.. abah siti memang tak setu...

Foto : Tasha Shilla Buka Puasa Bersama Peminat

Foto : Tasha Shilla Buka Puasa Bersama Peminat

ohbulan.com 31 Jul '13, 4am

Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, pastinya ramai selebriti tempatan mengambil peluang yang ada untuk menganjurkan maj...

ChurpChurp Buka Puasa!

ChurpChurp Buka Puasa!

redmummy.com 02 Aug '13, 2am

Melepek si adik dikerjakan muka kakaknya! nak jugak semua bergambo masuk lam dalam nih. Skang aku dah tak yah duduk belaka...

Oh! Berbuka Puasa Dengan Box Motor: Gambar kiriman dari Nazirul Muzammil. Ceritanya kawan dia ni terlupa yang

Oh! Berbuka Puasa Dengan Box Motor: Gambar kiri...

ohtidak.com 29 Jul '13, 5pm

Gambar kiriman dari Nazirul Muzammil. Ceritanya kawan dia ni terlupa yang ada bungkus Nasi Goreng untuk berbuka. Dengan ha...

Menunggu buka puasa jangan sekali-kali baca ini...

hungrygowhere.com 01 Aug '13, 9am

With so many islands, it's expected that cuisines in Indonesia differ from region to region. Whether you’re looking to tuc...

Cabaran mengendalikan kursus semasa bulan puasa...

cutecarry.com 01 Aug '13, 3pm

Bulan puasa, terutamanya pada minggu-minggu awal adalah satu minggu yang amat mencabar kerana CuteCarry menghadapi masalah...