21 Jun '13, 5pm

Oh! Kes Rogol Beramai-Ramai | Oh! Tidak via @ohtweet

Oh! Kes Rogol Beramai-Ramai | Oh! Tidak via @ohtweet

lagi. Entahlah. AKu pon tak tahu nak cakap apa. Kejadian macam ni memang selalu berlaku. Kadang-kadang depan mata kita even ramai lagi orang pun, kalau dia nak buat, dia buat jugak. Entahlah. Remaja zaman sekarang ni.. Berikut adalah

Full article: http://www.ohtidak.com/oh-kes-rogol/

Tweets

Oh! Bila Abang Ketul Bermain Alat Muzik | Oh! Tidak via @ohtweet

Oh! Bila Abang Ketul Bermain Alat Muzik | Oh! T...

ohtidak.com 22 Jun '13, 11am

Mungkin kerana bermain pelbagai alat muzik menggunakan tangan dan kaki telah terlalu biasa untuk dilihat. Tapi ini dah kir...

Oh! BMW vs Mercedes: Kata orang, pakai kereta besar belum tentu otak pun besar sama. Tak tahulah apa masalah a...

Oh! BMW vs Mercedes: Kata orang, pakai kereta b...

ohtidak.com 21 Jun '13, 3pm

Kata orang, pakai kereta besar belum tentu otak pun besar sama. Tak tahulah apa masalah anak-beranak dua orang ni. Duit pu...

Lapan pembunuhan kejam di Malaysia yang masih misteri. Satu daripadanya kes Altantuya Shariibuu

Lapan pembunuhan kejam di Malaysia yang masih m...

ohtidak.com 16 Jun '13, 4am

Saban hari, dunia semakin maju pelbagai kes pembunuhan kejam berlaku semakin kerap kita dengar. Kadang-kala tidak sanggup ...

%p消した

railscasts.com 23 Jun '13, 5am

Check your PATH (export PATH) in .zshrc and remove all references to .rvm within it. You should end up with something like...

Oh! Audi S8 Kemalangan Dan Terputus Dua | Oh! Tidak

Oh! Audi S8 Kemalangan Dan Terputus Dua | Oh! T...

ohtidak.com 22 Jun '13, 9pm

Kemalangan yang berlaku di Belgium ini melibatkan sebuah kereta sedan mewah berjenama Audi S8. Kereta ini dipandu laju dan...

Oh! Rumah di Tengah Lebuhraya: Lokasi yang paling buruk untuk Rumah adalah di tengah-tengah Lebuh raya. Apabil...

Oh! Rumah di Tengah Lebuhraya: Lokasi yang pali...

ohtidak.com 22 Jun '13, 6am

Lokasi yang paling buruk untuk Rumah adalah di tengah-tengah Lebuh raya. Apabila kerajaan tempatan bandar Wenling, China, ...