21 Jun '13, 3pm

Oh! BMW vs Mercedes: Kata orang, pakai kereta besar belum tentu otak pun besar sama. Tak tahulah apa masalah a...

Oh! BMW vs Mercedes: Kata orang, pakai kereta besar belum tentu otak pun besar sama. Tak tahulah apa masalah a...

Kata orang, pakai kereta besar belum tentu otak pun besar sama. Tak tahulah apa masalah anak-beranak dua orang ni. Duit pun dah terlebih-lebih sampai gaduh guna kereta mewah masing-masing di jalanraya biar semua orang tengok. Mungkin main kereta langgar di Fun Fair dah terlalu mainstream bagi mereka.

Full article: http://www.ohtidak.com/oh-bmw-vs-mercedes/

Tweets

Oh! Kes Rogol Beramai-Ramai | Oh! Tidak via @ohtweet

Oh! Kes Rogol Beramai-Ramai | Oh! Tidak via @oh...

ohtidak.com 21 Jun '13, 5pm

lagi. Entahlah. AKu pon tak tahu nak cakap apa. Kejadian macam ni memang selalu berlaku. Kadang-kadang depan mata kita eve...

"The same app 4 times: PHP vs Python vs Ruby vs...

adambard.com 20 Jun '13, 7pm

The first thing you'll probably notice is that there are a lot more imports. We're using everything in compojure.core and ...

%p消した

railscasts.com 23 Jun '13, 5am

Check your PATH (export PATH) in .zshrc and remove all references to .rvm within it. You should end up with something like...

BeritaSemasa : (Isu Turun Harga Kereta) Utusan Malaysia Ditemplak Menipu oleh Volkswagen…

BeritaSemasa : (Isu Turun Harga Kereta) Utusan ...

beritasemasa.com 18 Jun '13, 1am

Isu Turun Harga Kereta : Kalau nak baca akhbar yang sarat sarat dnegan cerita yang menghairahkan samada benar atau diada-a...