28 Jun '18, 2am

Mudah & Murah Itu Sebab Budiey Pilih FLOWER CHIMP

Mudah & Murah Itu Sebab Budiey Pilih FLOWER CHIMP

Setiap kali tiba hari Ibu, hari bapa, hari jadi ke, hari ulangtahun perkahwinan ke atau sambutan hari apa sahaja pun, kita mesti nak cari kedai bunga. Betul tak? Orang kata, walaupun ada hadiah lain yang lebih grand, lebih mahal nak kasi tapi hadiah jambangan bunga ni tetap menjadi pilihan utama. Orang kata, tak lengkap kalau tak selit jambangan bunga sekali sebab bunga ni bagi kita adalah sesuatu yang indah dan melambangkan rasa kasih sayang yang cukup berharga. Haa, muah ciked jika korang bersetuju dengan pendapat Budiey ni. Ye la kan, apa salahnya sekali sekala menghargai orang yang kita sayang dengan menghadiahkan jambangan bunga. Bukannya selalu pun, sekali sekala je pun. Sekarang ni, lagi la senang nak kasi hadiah bunga sebab kita boleh mendapatkannya di hujung jari je. Tak payah nak gi keluar rumah cari kedai bunga kat luar sana tu. Ya, sekarang dah senang sebab bol...

Full article: https://www.budiey.com/mudah-murah-itu-sebab-budiey-pilih...

Tweets

Admin Executive job at Flower Chimp Malaysia

startupjobs.asia 10 Jul '18, 4am

is an exciting young startup based in KL. We are on a mission to digitalise South East Asia’s floral industry by connectin...

Chic Flower Handbag With Detachable Strap

vasiti.com 27 Jun '18, 3pm

If you're not shopping directly from Vasiti and paying directly to us on our platform, do not send money to any other vend...

Customer Care Superstar job at Flower Chimp Mal...

startupjobs.asia 10 Jul '18, 5am

Flower Chimp is an exciting young startup based in KL. We are on a mission to digitalise South East Asia’s floral industry...