06 Jun '18, 7am

Sebab Korang Patut Beli SUDIO Nivå

Sebab Korang Patut Beli SUDIO Nivå

Pejam celik pejam celik, tak sampai seminggu lagi kita semua akan sambut hari raya. Cepat betul Ramadan berlalu dan Syawal bakal menjelma tak lama lagi kan? Walaupun bulan puasa, Budiey tak lupa nak bersenam waktu petang. Itu dah wajib. Nnati badan lemau dan berat badan cepat naik lepas puasa nanti. Puasa tu puasa jugak tapi jangan lupa pulak nek keluarkan peluh, okay. Biasanya kalau jogging tu, Budiey akan dengar muzik dan sekarang ni dah ada banyak produk earphone yang sesuai untuk korang yang suka bersenam. Dulu ada wayar, kemudian kita dapat guna bluetooth dan sekarang dah makin maju di mana kita hanya perlu klip dan letakkan earphone tu dalam telinga. So, dia tak panggil lagi earphone, ianya ditukar dengan nama yang lebih catchy iaitu earbuds. Oh ya, walaupun aliran industri muzik tak menentu, masih ramai penyanyi yang melancarkan lagu raya pada tahun ni. Sambil berse...

Full article: https://www.budiey.com/sudio-niva/

Tweets

Ini Sebab Lagu LAVIDA RAYA Trending No. 1 di #Y...

budiey.com 04 Jun '18, 1pm

Tahniah Budiey ucapkan buat DSV, lagu Lavida Raya nyanyian Dato Seri Vida (DSV) telah menjadi trending top 1 di laman Yout...