22 Feb '13, 2pm

Dihalau Pak Guard ketika jogging di Port Dickson! | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Dihalau Pak Guard ketika jogging di Port Dickson! | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

CuteCarry ikut apa kata Pak Guard Nepal tu, tetapi akhirnya terlajak hingga sampai ke Teluk Kemang.. tanya orang disekitar dan mereka tetap memberikan lokasi ke Admiral. CuteCarry pun drive perlahan-lahan dan FINALLY, sampai gak. Amboiiii….manjanya signboardnya. Bagi ala-ala nampak tak nampak!!! Tetapi bila sampai hati CuteCarry berbunga kembali bila tengok bilik CuteCarry.. terima kasih kepada penganjur kerana memberikan bilik yang amat menarik kepada CuteCarry. Admiral Cove ni dikira agak menarik walaupun ia adalah antara tempat yang kurang mesra daripada segi signboard dan bangunannya. Anda perlu keluar daripada bangunan untuk ke restoran dan juga CuteCarry hadapi kesukaran untuk turun cari bilik!!! Tetapi semua itu tidak menjadi hal kerana CuteCarry amat suka dengan pemandangan CuteCarry. Bilik amat besar dan CuteCarry buka seluas-luasnya langsir dan menikmati pemandan...

Full article: http://cutecarry.com/2013/02/22/dihalau-pak-guard-ketika-...

Tweets

Don't lose it all, time to get data.. (LATEST E...

cutecarry.com 22 Feb '13, 12pm

After all that we’ve seen in the long distance relationship between Amy & Nick and the love Joe had for Amy, it’s obvious ...

Koleksi Tudung Modest Culture Inspired by Prof Muhaya yang tutup aurat dan stylo! | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Koleksi Tudung Modest Culture Inspired by Prof ...

cutecarry.com 21 Feb '13, 1pm

Kita telah melihat banyak gaya tudung sekarang, daripada tudung yang nampak macam tudung saji sehinggalah kepada sarang te...

CuteCarry's Power of Image untuk Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) | CuteCarry - Malaysia Image Consul

CuteCarry's Power of Image untuk Pegawai Tadbir...

cutecarry.com 14 Feb '13, 4pm

Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) adalah salah satu skim jawatan didalam kerajaan. Jika anda ke kementerian atau jabatan-jab...

Dissecting a firmware image

hackaday.com 23 Feb '13, 1am

[Leland Flynn] did a great job of picking apart the firmware image for a Westell 9100EM FiOS router . Unfortunately he did...

Rumah Peranginan Port Dickson: Semasa Percutian di Port Dickson bulan lepas, kami menginap di Ruma... via @eyriqazz

Rumah Peranginan Port Dickson: Semasa Percutian...

eyriqazz.com 10 Feb '13, 3am

Semasa Percutian di Port Dickson bulan lepas, kami menginap di Rumah Peranginan Port Dickson milik syarikat. Lokasinya yan...

Protokol dan Etiket Sosial bersama Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (KPTM) | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Protokol dan Etiket Sosial bersama Kementerian ...

cutecarry.com 24 Feb '13, 2pm

Gembira semua kan? Kursus telah diadakan di Regency Tanjung Tuan, Port Dickson. Peserta terdiri daripada seluruh Malaysia,...

Maid Indonesia lambung bayi; kita tidak akan membakar bendera! | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Maid Indonesia lambung bayi; kita tidak akan me...

cutecarry.com 17 Feb '13, 1pm

CuteCarry terfikir, jika ada kisah orang Malaysia yang menyeksa maid daripada Indonesia, bermakna akan terdengar kisah ked...

Korban Pejuang Negara di Lahad Datu | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Korban Pejuang Negara di Lahad Datu | CuteCarry...

cutecarry.com 01 Mar '13, 12pm

CuteCarry amat sedih dengan berita pengorbanan pejuang-pejuang kita di Lahad Datu. Kedaulatan kita telah tergugat kerana k...

Senarai Orang Terkaya di Malaysia 2013. Taikun ...

beritasemasa.com 18 Feb '13, 1am

Saya nak makan nasi lemak, beras dibeli dari siapa? BERNAS! BERNAS milik siapa? Tan Sri Syed Mokhtar Al Bukhari! Makan nas...

Al Fatihah untuk seorang sahabat | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Al Fatihah untuk seorang sahabat | CuteCarry - ...

cutecarry.com 13 Feb '13, 3pm

CuteCarry baru selesai menghadiri majlis bacaan yassin di sebuah masjid. Ia adalah untuk seorang sahabat yang telah lama C...

Kena hantu/pontianak cina melompat? | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Kena hantu/pontianak cina melompat? | CuteCarry...

cutecarry.com 11 Feb '13, 4am

Ohhh… kenyangnya. CuteCarry baru lepas makan juadah Gong Xi Fa Cai. So, di hari raya cina ni (tu dia ayat…hari raya cina k...

Ombak ganas ala tsunami yang menyamankan di Cherating!! | CuteCarry - Malaysia Image Consultant and

Ombak ganas ala tsunami yang menyamankan di Che...

cutecarry.com 03 Mar '13, 5am

Tetapi paling mengagumkan ialah bunyi ombak yang amat ganas. Bunyinya amat kuat dan ada diantara yang datang ke situ meras...

Top 20 Orang Paling Kaya di Malaysia 2013 via @...

denaihati.com 19 Feb '13, 2am

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, senarai 20 orang paling kaya di Malaysia 2012 telah dikeluarkan oleh Majalah Malaysian B...

Bit banging through a USB parallel port adapter

Bit banging through a USB parallel port adapter

hackaday.com 21 Feb '13, 8pm

Sure, adding a microcontroller would make this dead simple. All you need to do is program the chip to emulate the printer’...

Ronan Keating, Rossa, Joe Flizzow, Marcell, Maliq & D’Essentials bakal perform di Bella Awards 2013. Details:

Ronan Keating, Rossa, Joe Flizzow, Marcell, Mal...

budiey.com 21 Feb '13, 5am

ROSSA & JOE FLIZZOW BERSATU BERSAMA Marcell Siahaan, Maliq & D’Essentials, Gary Chaw untuk memeriahkan Bella Awards 2013 B...