13 Mar '18, 1pm

Peminat Tuduh Abby Abadi Dengki Dengan FattZura?

bukan cepat melatah..tapi skali2 nak kena melatah pasal ngan tiba2 aje cakap itu ini pocho pocho ape ni ? mengarot kan ?? dh tkde cerita ke pe !! babtu mlayu tk boleh senang pasal ada hal2 yg semacam ini lah perbuatan manusia …! tau nye nak menjahanam kan oranggggg je huh ! jaga diri sendiri la kenape nak jaga pasal orang lain si abby ni ! dh ada laki pon lagiiiiiii nak merepek meraban ! gi jaga laki lah !! biar fatah n bini dia tu bahgia ngan perkahwinan dorang…ape perkahwinan abby tk bahgia ke ? bila tengok perkahwinan orang lain sedih ke pe ? dh la gemok huh !!

Full article: https://beautifulnara.com/peminat-tuduh-abby-abadi-dengki...

Tweets

Gadis Kongsi Tips Hilangkan Ketuat Dengan Mudah...

ohbulan.com 13 Mar '18, 6am

‘Kerana RM100, Ramai Orang Buang Maruah Diri…’ – Guru Dedah Ibu Bapa Menipu Demi Wang Bantuan Gadis Kongsi Tips Hilangkan ...

19 FOTO - LEBIH 5,000 PEMINAT HADIRI RESEPSI KH...

myartis.com 12 Mar '18, 1am

Seperti yang dijanjikan, pasangan popular, Fattah Amin, 27, dan Nur Fazura, 34, telah mengadakan majlis resepsi perkahwina...

(FOTO) FattZura Edar Kad Jemputan Buat Peminat Menerusi Akaun Instagram

(FOTO) FattZura Edar Kad Jemputan Buat Peminat ...

beautifulnara.com 08 Mar '18, 1pm

Demi menghargai dan mengotakan janji untuk menjemput sebanyak 5,000 orang peminat bertuah untuk hadir ke majlis resepsi kh...

(12 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Untuk Peminat #FattZura

(12 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Untuk Pem...

beautifulnara.com 11 Mar '18, 6am

Majlis resepsi perkahwinan untuk peminat sedang diadakan oleh pasangan sensasi Fattah Amin dan Fazura di Royale Palace, Sh...

Sherry Ibrahim Bengang Dengan Pereka Pelamin

rotikaya.com 13 Mar '18, 4am

Selesai sudah majlis persandingan terakhir Fattzura kelmarin, tiba-tiba dunia hiburan dikejutkan dengan berita Sherry Ibra...

Majlis Resepsi Khas FattZura Buat Peminat Diadakan Ahad Ini

Majlis Resepsi Khas FattZura Buat Peminat Diada...

beautifulnara.com 06 Mar '18, 10am

Bagi melunaskan janji untuk meraikan dan berkongsi rasa gembira sempena majlis perkahwinan mereka, pasangan Fattah Amin da...

Fattzura Jemput Semua Hadir Majlis Persandingan

rotikaya.com 08 Mar '18, 6am

Bukan senang selebriti popular menjemput peminat seramai itu untuk hadir ke majlis resepsi perkahwinan. Beruntung peminat ...