13 Sep '17, 5am

Jangan Tanya Soal Anak, Rasa Nak Menangis – Noh Salleh https://t.co/6sDNWPJnO9

sbb ada kisah kakak aku, dah brtahun kak aku pendam kt sorang tu, bila balik kpg terjumpa pompuan tu, dh x ada soalan lain, hai ko Mah, ko ni gemuklah, gemuklah. Bila jumpa je balik kpg, x ada soalan lain, ko ni gemuklah, gemuklah, Kakak aku pendam selama 5 tahun brsabr. Pada suatu hari di kenduri kakak ipr, terjumpa lagi pompuan tu, kakak aku dh standby ayat, kali ni kakak aku kata, kalau Eton tu ckp aku depan org ramai..ko ni gemuklah, gemuklah, ko akan kena dgn makian aku. Rupanya betol Eton tu ckp mcm tu, apa lagi kakak akupun lantas bersuara tinggi smpai semua org kenduri dgr…mcm ni ayat dia..”ko ni kan Eton, bila jumpa aku, kata aku gemuk, apa ko ssh hati ke tgok aku gemok, bukan laki ko bagi makan, knapa ko ssh hati ha, x ada soalan lain ke nk tanya ha, dn ko in lawa sgt ke, muka pun berjeragat dn bertompok2, berkarat, kurang ajat ko ni Eton. Kurang ajar. kurang aja...

Full article: http://beautifulnara.com/jangan-tanya-soal-anak-rasa-nak-...

Tweets

Noh Salleh ANGIN KENCANG Album Road Tour Bikin Gempak di Johor Bahru

Noh Salleh ANGIN KENCANG Album Road Tour Bikin ...

budiey.com 14 Sep '17, 12pm

Bukan itu sahaja album ‘Angin Kencang’ Noh Salleh juga di jual secara eksklusif semasa jelajah ini dan lebih 150 keping ca...

Fathia Latiff menangis & minta maaf secara live & netizen jangan fitnah

Fathia Latiff menangis & minta maaf secara live...

mediamalaya.com 17 Sep '17, 5pm

Di dalam video tersebut, dilihat Fathia Latiff menangis sambil berkata kepada penonton Bigo Live miliknya supaya tidak mem...

'Saya Tidak Memerlukan Pengganti'- Luahan Lelaki Kehilangan Isteri Bila Ditanya Soal Jodoh & Kahwin

'Saya Tidak Memerlukan Pengganti'- Luahan Lelak...

ohbulan.com 13 Sep '17, 5am

Hari pertama bergelar suami, hari pertama mula mencintai. Nikmat satu demi satu Allah beri. Cinta, indah, begitu indah ant...

'Nak Tolong Ibu Ayah Masuk Syurga' – Sebak Baca...

ohbulan.com 14 Sep '17, 4am

‘Mama Baru Kehilangan Abah..’- Luahan Ibu Kepada Mangsa Kebakaran Pusat Tahfiz ‘Nak Tolong Ibu Ayah Masuk Syurga’ – Sebak ...